>

Med SKI's it-palet får du det fulde overblik over vores nuværende it-aftaler, og hvilke områder de dækker.

Aftalerne i it-paletten er meget forskellige og dækker mange typer af kundebehov. På nogle områder overlapper vores it-aftaler hinanden. Disse overlap betyder stor fleksibelt.

Fx kan den samme ydelse købes på flere rammeaftaler men struktureret på forskellige måder. Det betyder, at et konkret kundebehov kan dækkes på to forskellige aftaler - men eftersom løsningen er sammensat på forskellige måder, vil den ene aftale dække behovet bedre end den anden.

Disse overlap i aftalerne sikrer altså, at du som kunde altid får den rette løsning, i forhold til den udfordring din organisation har.

I vores udbudsoversigt kan du få et overblik over de it-aftaler, der er på vej lige nu, og hvilke der er planlagt længere ud i fremtiden.

SKI-konsulentaftaler: Flere aftaler – mange muligheder

På SKI's konsulentaftaler kan du finde både serviceydelser som management- og it-konsulenter, finans- og økonomistyring samt HR og medarbejderudvikling. I hjulet nedenfor kan du se vores nuværende konsulentaftaler.

Vores it-forretningsudvikler giver en kort introduktion til SKI’s it-palet, og hvordan de mange forskellige aftaler, som dækker mange typer af kundebehov, med fordel kan supplere hinanden. På nogle områder overlapper vores it-aftaler nemlig hinanden, hvilket betyder stor fleksibilitet.

Fx kan den samme ydelse købes på flere rammeaftaler, men struktureres på forskellige måder. Det betyder, at et konkret kundebehov kan dækkes på to forskellige aftaler - men eftersom løsningen er sammensat på forskellige måder, vil den ene aftale dække behovet bedre end den anden.

Disse overlap i aftalerne sikrer altså, at du som kunde altid får den rette løsning, i forhold til den udfordring din organisation har.

Hvis du vil vide mere om vores it-aftaler og hvordan de kan strikkes sammen til din fordel, så tøv ikke med at kontakte en af vores it-specialister. Se kontaktinformation længere nede på siden.

  • Information om aftalerne
  • Valg af aftale – hvilken aftale er den rigtige i situationen?
  • Erfaringer fra andre kunders lignende opgaver
  • Hjælp til opgavebeskrivelser
  • Hjælp til brug af værktøjer
  • Vejledning om udfyldelse af dokumenter
  • Modtage tildelingsdokument
  • Opfølgning på leverandøren ift indrapportering
  • Dialog med leverandøren ved problemer
  • Inddragelse ved kommende aftaler