Her kan du få hjælp til at vælge den eller de aftaler, der passer bedst til dit indkøb. 

Hvordan vælger du den rigtige aftale?

Dit valg af aftale afhænger af, hvor dit behov befinder sig i spændet mellem to yderpunkter:

  1. Behov for selv at installere og konfigurere:

    Hvis du alene har behov for forskellige typer af sikkerhedsløsninger, fx Firewall eller SIEM, og har den nødvendige kapacitet og ekspertise til selv at stå for implementeringen, kan du fx købe sikkerhedsprodukterne i det dynamiske indkøbssystem 02.07 Kommunikationsprodukter og -løsninger.

  2. Behov for rådgivning og optimering:

    Hvis du allerede har en portefølje af sikkerhedsløsninger, men mangler menneskelig kapacitet til at sætte det hele optimalt sammen, rådgive organisationen eller på anden vis forbedre sikkerheden, skal du vælge en aftale, der tilbyder disse ydelser, fx det dynamiske indkøbssystem 02.14 It-konsulenter (DIS).

Mellem disse to yderpunkter er der mange muligheder. Du skal blandt andet overveje:

  • Skal ydelsen leveres som en helt eller delvist managed service?
  • Hvad er hovedbestanddelen af den ønskede ydelse? Det afgør, hvilken SKI-aftale der er bedst egnet til dit indkøb.

Overblik over aftaler, produkter og ydelser

SKI’s aftaler har en række overlap i forhold til de produkter og ydelser, de tilbyder. Her får du et overblik over, hvilke aftaler, der er relevante for dit indkøb af forskellige typer af sikkerhedsprodukter og -ydelser.

Klik på aftalenavnet for at komme direkte til aftalesiden: