Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Forpligtende aftale
Udbudsforberedelse
Kun tilsluttede
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
01. jul. 2025
Ingen

Status: Markedsanalyse og dialog med branchen er påbegyndt

SKI er nu så langt i processen omkring det første udbud af genbrugshjælpemidler, at vi er klar til at påbegynde arbejdet med pulje to. Vi har opsamlet en række erfaringer i vores første udbud af genbrugshjælpemidler (50.98 Genbrugshjælpemidler), som vi kan drage nytte af i det kommende udbud. Vi forventer, at sortimentet på udbuddet kommer til at omfatte produkter inden for områderne kørestole, puder samt hjælpemidler til stillingsskift. Herudover vil sortimentet omfatte tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske, kategori 4. Disse blev oprindeligt udbudt på 50.98 Genbrugshjælpemidler, men i forbindelse med kvalitetsafprøvningen stod det klart, at fagpersonerne ikke var tilfredse med de tilbudte produkter. Derfor har SKI valgt at udbyde delaftalen på ny. I den forbindelse vil kravspecifikationen blive ændret for at sikre, at produkterne fuldt ud lever op til borgernes behov.

Vi er nu i gang med at analysere markedet for de genbrugshjælpemidler, aftalen forventes at komme til at omfatte. Formålet er at opnå indsigt i markedet, behov og indkøbsmønstre, så vi har et stærkt fundament for at udarbejde aftalens udbudsdesign.

Vi søger ekspertgruppedeltagere

Vi søger i øjeblikket kommunale ekspertgruppedeltagere med viden, erfaring og indsigt i indkøb af genbrugshjælpemidler, der har lyst til at være med til at forme aftalen. Første eksperttgruppemøde forventes afholdt den 18.-19. maj 2020. Vi har sendt invitationer ud via de kommunale indkøbsfællesskaber. Er din kommune medlem af et indkøbsfællesskab, og har du lyst til at deltage, skal du kontakte dem snarest muligt.

Er din kommune ikke medlem af et indkøbsfællesskab, og har du lyst til at deltage i ekspertgruppearbejdet, kan du tilmelde dig ved at kontakte markedschef Mickey Abben Johansen på mail: maj@ski.dk eller pr. tlf. 40 23 41 17.

Læs mere om, hvad det vil sige at være med i en ekspertgruppe.

Forventet ikrafttrædelse

Vi forventer, at aftalen vil være klar til brug i Q3 2021

UDBUDSKALENDER
Q1 2020Udbud opstart
Q3 2021Forventet ikrafttrædelse
Kort opsummering - udbud
Teaser

Kontakt SKI

Billede
Claus Sørensen
Beskrivelse
Udbudskonsulent, Udbudsansvarlig
Navn
Claus Sørensen
Email
cls@ski.dk
Telefon
25 23 03 93
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00