Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Forpligtende aftale
I drift
Kun tilsluttede
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
06. jun. 2020
05. jun. 2022
Option nr. 1 på 12 måneder
Option nr. 2 på 12 måneder

På denne aftale kan du købe hjælpemidler af høj kvalitet til en bedre pris til hjælpemiddeldepoter og til borgere, der er visiteret hertil. Aftalen er udarbejdet i samarbejde med udbudskonsulenter og fageksperter og kvaliteten har vægtet 50-60 pct. i evalueringen.

Hele sortimentet på aftalen er kvalitetstestet af kommunale fagpersoner (bl.a. ergoterapeuter, visitatorer og depotmedarbejdere) og repræsentanter for brugerne, der har indgående erfaring med genbrugshjælpemidlerne.

Aftalen er opdelt i 15 delaftaler på de forskellige områder, og der kan handles, enten via en eneleverandør eller via en kaskademodel.

Der er 15 delaftaler fordelt på:

  • Delaftale 1: Standardrollatorer
  • Delaftale 2: Sideværtssammenklappelige rollatorer
  • Delaftale 3 : Terrængående rollatorer
  • Delaftale 4 : El-scootere, manuel styring (Klasse B)
  • Delaftale 5 : El-scootere, manuel styring (Klasse C)
  • Delaftale 6: Indstillelige senge, 4-delt liggeflade
  • Delaftale 7:Tryksårsforebyggende luftmadrasser (statiske)
  • Delaftale 8: Tryksårsforebyggende luftmadrasser (dynamisk)
  • Delaftale 9: Tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske, kategori 2
  • Delaftale 11: Toilet-badestole med hjul
  • Delaftale 12: Toilet-badestole med sædetilt
  • Delaftale 13: Toilet-badestole med elektrisk højdeindstilling og sædetilt
  • Delaftale 14: Badetaburetter med mulighed for ryglæn
  • Delaftale 15: Toiletforhøjere, fastmonteret
  • Delaftale 16: Toiletsæder med armlæn

Delaftale 10: Tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske, kategori 4 udbydes sammen med den kommende aftale 50.99 Genbrugshjælpemidler (pulje 2).

Aftalen kan benyttes af alle offentlige organisationer, der har tilsluttet sig i tilslutningsperioden, der udløb 9. september 2019. Det er ikke længere muligt at tilslutte sig aftalen. Du kan se, om din organisation er tilsluttet de enkelte delaftaler ved at se i bilag A under delaftalens kontraktdokumenter.

UDBUDSKALENDER
Der er ingen elementer at vise.
Kom hurtigt i gang
Følgegruppe
Kort opsummering - udbud
Teaser
Leverandørbeskrivelse
Anvendelse - udbud
Anvendelse - i drift
Hvilke CSR-krav stiller vi

Kontakt SKI

Billede
Hanne Laumann
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Hanne Laumann
Email
hla@ski.dk
Telefon
61 55 62 11
Billede
Brian Kanø
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Brian Kanø
Email
bk@ski.dk
Telefon
27 53 12 04
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00