Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
Udbud
Alle SKI-abonnenter
Træder i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
01. dec. 2019
30. nov. 2023

Status: Fire virksomheder vinder 17.17 Vikarydelser

Vi har nu afsluttet evalueringen af de indkomne tilbud på den nye frivillige aftale på 17.17 Vikarydelser. Fire virksomheder tildeles på følgende otte delaftaler:

Sundheds- og omsorgsvikarer: 

  • Delaftale 1 - Region Hovedstaden inkl. Bornholm: SundVikar ApS

  • Delaftale 2 - Region Sjælland: SundVikar ApS

  • Delaftale 3 - Fyn og det Sydfynske Øhav: SundVikar ApS

  • Delaftale 4 - Region Syddanmark (ekskl. Fyn og det Sydfynske Øhav): CareLink A/S

  • Delaftale 5 - Region Midtjylland: CareLink A/S

  • Delaftale 6 - Region Nordjylland: CareLink A/S

Kontor- og administrationsvikarer:

  • Delaftale 7 - Øst for Storebælt:

                 1. Leverandør: Moment A/S

                 2. Leverandør: Adecco A/S

  • Delaftale 8 - Vest for Storebælt:

                 1. Leverandør: Adecco A/S

                 2. Leverandør: Moment A/S

Standstill udløb den 4. november 2019, og SKI er igang med implementering af aftalen. 

Den endelige aftale forventes at træde i kraft den 1. december 2019. 

Baggrund for udvælgelse

Sundheds- og omsorgsvikarer (delaftale 1-6)

Vi har evalueret tilbuddene baseret på kriteriet bedste forhold mellem pris og kvalitet, hvor pris har vægtet 60 %, forsyningssikkerhed 25 % og service 15 %. Det betyder, at de vindende tilbudsgivere har budt ind med det bedste miks af disse 3 parametre til gavn for de kunder, som så snart vil kunne nyde godt af konkurrencedygtige priser, høj forsyningssikkerhed og god service. 

Kontor- og administrationsvikarer (delaftale 7-8) 

Vi har her udvalgt de vindende tilbudsgivere ud fra kriteriet pris alene, og de har budt ind med skarpe faktor-priser, som snart vil komme kunderne til gode. 

Om aftalen 

Aftalen er et genudbud af den frivillige aftale 17.17 Vikarydelser. Aftalen dækker vikarer inden for to fagområder: 

  • Sundheds- og omsorgsvikarer: 

    • Sygeplejersker, social-og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, plejehjemsassistenter, hjemmehjælpere, plejemedhjælpere.

  • Kontor- og administrationsvikarer: Dækker 5 faggruppeniveauer:

    • Faggruppeniveau 1: Lettere kontorarbejde, reception

    • Faggruppeniveau 2: Taster, kontorassistenter, kundeservicemedarbejdere, callcenter medarbejdere, webadministratorer og sekretærer

    • Faggruppeniveau 3: Chefsekretærer, overassistenter, korrespondenter, marketingassistenter, indkøbere, eksport, kontorbetjente og laboranter

    • Faggruppeniveau 4: Økonomimedarbejdere, controllere, personale-/salgskonsulenter og it-supportere

    • Faggruppeniveau 5: Jurister, kommunikationskonsulenter, ingeniører, programmører og lignende specialistfunktioner

Otte delaftaler fordelt på to fagområder

Delaftale 1-6 dækker sundheds- og omsorgsvikarer for de geografiske områder:

  1. Region Hovedstaden (inkl. Bornholm)

  2. Region Sjælland 

  3. Fyn (inkl. det Sydfynske Øhav)

  4. Region Syddanmark (ekskl. Fyn og det Sydfynske Øhav)

  5. Region Midtjylland

  6. Region Nordjylland

På delaftalerne tildeles én leverandør pr. geografisk område. Leverandøren er valgt ud fra det mest fordelagtige tilbud baseret på underkriterierne pris 60 %, forsyningssikkerhed 25 % og service 15 %.

På delaftalerne for sundheds- og omsorgsvikarer er der øget fokus på social ansvarlighed, forsyningssikkerhed, høj kvalitet af servicen samt konkurrencedygtige priser.

Delaftale 7-8 dækker kontor- og administrationsvikarer for de geografiske områder:

       7. Øst for Storebælt

       8. Vest for Storebælt

På dette område er der tildelt to leverandør, som er valgt ud fra en kaskademodel. Leverandørerne er valgt ud fra kriteriet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, dvs. 100 % pris (faktorpris).

På området for kontor- og administrationsvikarer er der øget fokus på social ansvarlighed og konkurrencedygtige priser.

Ikrafttrædelse

Den nye aftale forventes at træde i kraft den 1. december 2019, hvor den nuværende aftale på området udløber.

UDBUDSKALENDER
Q3 2018Udbud opstart
28. juni 2019Offentliggørelse af udbudsmateriale
27. august 2019 kl. 13Tilbudsfrist
25. oktober 2019Tildeling
1. december 2019Forventet ikrafttrædelse
Kom hurtigt i gang
Kort opsummering - udbud
Teaser
Hvilke CSR-krav stiller vi

Kontakt SKI

Billede
Tinna Krogh-Andersen
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Tinna Krogh-Andersen
Email
tka@ski.dk
Telefon
51 1​7 42 25
Billede
Maiken Empacher
Beskrivelse
Udbudskonsulent, Udbudsansvarlig
Navn
Maiken Empacher
Email
mem@ski.dk
Telefon
21 78 98 55
Billede
Brian Kanø
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Brian Kanø
Email
bk@ski.dk
Telefon
27 53 12 04
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00