Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
I drift
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
10. feb. 2020
09. feb. 2022
Option nr. 1 på 12 måneder
Option nr. 2 på 12 måneder
På aftalen kan du købe managementsupport. Du anvender aftalen, når du ønsker at foretage et løsningskøb, hvor det er leverandøren, der leder og gennemfører sit eget løsningsforslag. Dermed er det også leverandøren, der er ansvarlig for projektet. 
 
Når du skal købe på aftalen, skal du finde din leverandør ved direkte tildeling.
 
Rammeaftalen læner sig tæt op ad 17.13 Managementkonsulentydelser, hvor du skal anvende miniudbud, når du skal finde din leverandør.
 
Rammeaftalen har fem delaftaler. Inden for de fem delaftaler har du mulighed for at vælge mellem følgende fire konsulentkategorier:
  • Juniorkonsulent
  • Konsulent
  • Seniorkonsulent/specialist
  • Chefkonsulent/partner.
UDBUDSKALENDER
Der er ingen elementer at vise.
Kom hurtigt i gang
Kort opsummering - udbud
Teaser
Leverandørbeskrivelse
Brug af aftalen - tekst
Hvilke CSR-krav stiller vi

Kontakt SKI

Billede
Karsten Bo Nielsen
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Karsten Bo Nielsen
Email
kbn@ski.dk
Telefon
22 46 54 60
Billede
Carina Skjold Thielsen
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Carina Skjold Thielsen
Email
cst@ski.dk
Telefon
22 19 51 14
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00