Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
Udbud
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
01. jun. 2018

Status: Udbudsmaterialet er offentliggjort

Vi har offentliggjort udbuddet af 17.01 Revisionsydelser, der gennemføres som et offentligt udbud. Det betyder, at potentielle leverandører nu kan få adgang til udbudsmaterialet og byde ind på aftalen via udbudssystemet ETHICS. 

Tilbudsfristen var den 20. april 2018 kl. 13.00

Om aftalen
Den kommende aftale er et genudbud af den eksisterende aftale på området. Med aftalen får alle offentlige organisationer – store og små - mulighed for at købe lovpligtig revision og andre ydelser, som enten ligger i naturlig forlængelse af den lovpligtige revision, eller hvor revisoren kan tilbyde særlige kompetencer. 

Aftalen består af ni overordnede ydelsesområder, hvor der tilbydes følgende:

  1. Lovpligtig revision
  2. Intern revision
  3. Udvidet forvaltningsrevision
  4. Tilskuds- og projektregnskaber
  5. Udvidet IT sikkerhedsrevision
  6. Generel økonomisk rådgivning
  7. Skat
  8. Moms og afgifter
  9. Administrative serviceydelser

Kontrakten forventes tildelt til fem leverandører. Kundens tildeling forgår enten ved direkte tildeling eller miniudbud.

Forventet ikrafttrædelse
Vi forventer, at aftalen er klar til brug den 1. juni 2018, når den eksisterende aftale på området udløber.

UDBUDSKALENDER
Oktober 2017Udbud opstart
22. januar 2018Offentliggørelse af udbudsmateriale
20. april 2018 kl. 13.00Tilbudsfrist
Juni 2018Forventet ikrafttrædelse
Kort opsummering - udbud
Teaser
Billede
Gudrun Klint
Beskrivelse
Kontraktstyringschef, Kontraktansvarlig
Navn
Gudrun Klint
Email
gk@ski.dk
Telefon
21 62 08 82
Billede
Serap Gökce
Beskrivelse
Udbudskonsulent, Udbudsansvarlig
Navn
Serap Gökce
Email
seg@ski.dk
Telefon
51 51 96 60
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00