Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
Udbud
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
01. jun. 2018

Status: Udbudsmaterialet offentliggjort

SKI har offentliggjort udbudsbekendtgørelsen på rammeaftale 02.02 Computere. Det betyder, at potentielle leverandører nu kan tilmelde sig og få adgang til udbudsmaterialet.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.

Du kan se udbudsmaterialet og afgive tilbud via SKI’s elektroniske udbudssystem ETHICS.  Du får adgang til ETHICS ved at klikke her.

Tilbudsfristen er den 1. maj 2018 kl. 13.00.

Udbuddet er opbygget dels på baggrund af viden og erfaring fra den eksisterende aftale, dels på baggrund af den tekniske dialog, som SKI har haft med leverandører og kunder i markedet. Der er i vid udstrækning taget hensyn til de bemærkninger og ønsker, som er fremkommet, herunder ønskerne om, at det skal være nemt for SKI’s kunder at implementere aftalen i deres organisationer samt, at det skal være nemt at bruge aftalen i det daglige.

Der afholdes informations- og spørgemøde for potentielle tilbudsgivere tirsdag d. 6. marts 2018 kl. 12.30-14.00.

Kort om aftalen

Den kommende aftale 02.02 Computere kommer til at minde om den eksisterende aftale, da referencegruppen, der er tilknyttet udbuddet, har udtrykt tilfredshed med den eksisterende aftale. Det bliver en flerleverandøraftale, hvor tilbuddene evalueres på pris og sortimentsbredde. Målet er, at aftalen skal supplere den forpligtende aftale 50.40 Computere og dække øvrige kunders primære behov for indkøb af computere og tilbehør til konkurrencedygtige priser. 

Aftalen vil ligesom den nuværende aftale indeholde direkte tildeling til en primær leverandør og miniudbud blandt en primær og to sekundære leverandører, hvis betingelserne herfor er opfyldt.  

Forventet sortiment

Sortimentet på aftalen opdateres på baggrund af tilbagemeldinger fra referencegruppen samt med hensyn til nye forpligtende kundesegmenter, der skal kunne anvende aftalen, hvis deres behov ikke dækkes af den forpligtende computeraftale. 

Sortimentet vil bestå af følgende elementer:

  • Stationære computere
  • Bærbare computere
  • Computerskærme
  • Docking-stationer
  • All-in-One (AIO)
  • Håndholdte
  • Tynde klienter
  • Tilbehør
  • Øvrige produkter
  • Serviceydelser

Referencegruppen 

Referencegruppen, der er med til at udvikle udbuddet, består af repræsentanter fra:

  • Ikast-Brande Gymnasium
  • Syddansk Erhvervsskole
  • IT-Universitetet København
  • Professionshøjskolen Metropol
  • EUC Nord
  • Gymnasiefællesskabet
  • Rigspolitiet
  • Region Sjælland
  • ITC Syd    
  • Herningsholm Erhvervsskole
  • Københavns Kommune
  • Copenhagen Business School

Forventet ikrafttrædelse

Vi forventer, at aftalen er klar til brug juni 2018.

UDBUDSKALENDER
Oktober 2017Udbud opstart
Ultimo januar 2018Udbudsbekendtgørelse
Ultimo februar 2018Offentliggørelse af udbudsmateriale
1. maj 2018 kl. 13.00Tilbudsfrist
Juni 2018Forventet ikrafttrædelse
Kort opsummering - udbud
Teaser
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00