Arrangementer

  • 01marts
    Tema-møde om indkøb af it-ydelser og -produkter
    Tid: kl. 09:00 - 12:30
    By: Ringsted
    Målgruppe: Forsyningsvirksomheder

    Tema-møde om indkøb af it-ydelser og -produkter

    Kan SKI's it-aftaler gøre dit arbejde nemmere?

    Det kan du få svar på, når vi sætter fokus på, hvordan du får mest ud af at arbejde med SKI’s it-aftaler -  både de nuværende og kommende aftaler. Du får indsigt i, hvad du kan bruge de forskellige aftaler til, og hvordan de kan bidrage til at effektivisere dit it-indkøb.


    Vi kommer også ind på, hvornår du skal afholde miniudbud, og hvordan du griber det an, samt hvornår du kan købe direkte fra en enkelt leverandør. 


    Kort sagt, får du overblik og styr på, hvordan du får mest ud af it-aftalerne i forhold til dit arbejde.


    Program



     
    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 1. marts 2018 kl. 9.00 - 12.30


    Ringsted Forsyning

    Bragesvej 18

    4100 Ringsted


    Tilmeld dig her​


    Sidste frist for tilmelding er fredag den 23. februar kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Temamødet henvender sig til indkøbere og it-medarbejdere, der arbejder med indkøb af it-ydelser og it-produkter.

    ​​​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Forsyningsvirksomheder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    01. marts
    Tid:
    kl. 09:00 - 12:30
    Adresse:
    Ringsted Forsyning
    4100 Ringsted
  • 01marts
    Tema-møde om kontraktstyring i staten
    Tid: kl. 09:00 - 15:00
    By: København S
    Målgruppe: Staten

    Tema-møde om kontraktstyring i staten

    Mødet er fuldt booket. Hvis du tilmelder dig, kommer du på venteliste og vil blive kontaktet, hvis vi får en ledig plads til dig.



    Vær med, når vi sætter fokus på, hvordan kontraktstyring i praksis kan bidrage til at øge compliance og sikre maksimal værdi af indkøbsaftalerne i din organisation.

    På tema-mødet kan du bl.a. få mere viden om:

    •   hvad er kontraktstyring og hvad er realistisk at opnå ved systematisk implementering af kontraktstyring?

    •   hvordan systematiserer man og skaber overblik over de eksisterende aftaler?

    •   hvordan sikrer du, at medarbejdere kender og bruger kontrakterne?

    •   hvordan kan kontraktstyringen understøttes systemmæssigt?

    •   hvordan kan kontraktstyring understøtte implementering af aftalerne og bidrage til øget compliance?

    •   hvordan  udfører SKI kontraktstyring på rammeaftaler

    •   hvordan kan SKI og institutionerne samarbejde om kontraktstyring?


    Der vil være afsat god tid til dialog, videndeling og spørgsmål.


    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 1. marts 2018 Kl. 9:00 - 15:00


    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig her.


    Mødet er fuldt booket. Hvis du tilmelder dig, kommer du på venteliste og vil blive kontaktet, hvis vi får en ledig plads til dig.​

    Tilmeld dig senest fredag den 23. februar 2018 kl. 12.00. 


    Hvem kan med fordel deltage

    Arrangementet er for alle statslige organisationer, herunder Ministerier, Styrelser, Råd og Nævn m.v.

    Oplæg er dog primært henvendt til jer, der går med overvejelser om at sætte fokus på kontraktstyring, eller de institutioner der er i den spæde begyndelse.

    Alle er dog meget velkomne.


    Det er gratis for institutionsrepræsentanter at deltage, og du er meget velkommen til at videresende denne invitation til personer og enheder i din organisation, som kan have interesse i at deltage.

    Arrangementet afholdes af SKI efter aftale med KIS (gruppen af koncernindkøbere i staten)

     ​




    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Staten
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    01. marts
    Tid:
    kl. 09:00 - 15:00
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    23000 København S
  • 12marts
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - København
    Tid: kl. 09:30 - 12:30
    By: København S
    Målgruppe: Regioner, Staten, Kommuner

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - København

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.


    Du kan blive klogere på nedenstående aftaler: 

    • Kommunikationsudstyr og -løsninger (02.07)

    • Servere og Storage (50.03)

    • ​Computere og it-tilbehør (50.40)

    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, mulighed for dialog med SKI's udbudskonsulenter og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.


    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger.


    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.

     

    Tid, sted og tilmelding

    Mandag den 12. marts 2018 kl. 09.30 - 12.30

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig i København her.


    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 6. marts 2018 kl. 12.00.

     

    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. Har du kollegaer, der ikke har modtaget en invitaiton, er du er meget velkommen til at videresende denne invitation til dem. Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig selv.


    ​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Regioner, Staten, Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    12. marts
    Tid:
    kl. 09:30 - 12:30
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 12marts
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler- Skype
    Tid: kl. 09:30 - 12:30
    By:
    Målgruppe: Kommuner, Regioner, Staten

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler- Skype

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.


    Du kan blive klogere på nedenstående aftaler: 

    • Kommunikationsudstyr og -løsninger (02.07)
    • Servere og Storage (50.03)
    • ​Computere og it-tilbehør (50.40)


    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, mulighed for dialog med SKI's udbudskonsulenter og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.

    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger fra andre kommuner.

    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.
     

    Tid, sted og tilmelding

    Mandag den 12. marts 2018 kl. 09.30 - 12.30

    Via Skype


    Tilmeld dig Skype-mødet her.​


    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 6. marts 2018 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. Har du kollegaer, der ikke har modtaget en invitaiton, er du er meget velkommen til at videresende denne invitation til dem. Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig selv.

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner, Regioner, Staten
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    12. marts
    Tid:
    kl. 09:30 - 12:30
    Adresse:
    Skype
    0
  • 13marts
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - Middelfart
    Tid: kl. 09:30 - 12:30
    By: Middelfart
    Målgruppe: Kommuner, Regioner, Staten

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - Middelfart

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.

    Du kan blive klogere på nedenstående aftaler: 

    • Kommunikationsudstyr og -løsninger (02.07)

    • Servere og Storage (50.03)

    • ​Computere og it-tilbehør (50.40)


    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, mulighed for dialog med SKI's udbudskonsulenter og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.

    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger fra andre kommuner.

    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.​

     

    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 13. marts 2018 kl. 09.30 - 12.30

    Hotel Kongebrogaarden

    Kongebrovej 63

    5500 Middelfart


    Tilmeld dig i Middelfart her.​


    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 6. marts 2018 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. Har du kollegaer, der ikke har modtaget en invitaiton, er du er meget velkommen til at videresende denne invitation til dem. Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig selv.

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner, Regioner, Staten
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    13. marts
    Tid:
    kl. 09:30 - 12:30
    Adresse:
    Middeæfart
    5500 Middelfart

Kontakt SKI

Maria Brøchner Tødt
Udbudskonsulent
T . 20 70 53 06