Arrangementer

  • 14august
    Informationsmøde for potentielle leverandører på aftale 02.40 Digitale læremidler
    Tid: kl. 10:30 - 11:30
    By: København S
    Målgruppe: Leverandører

    Hvad

    Arrangementstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Leverandører
    Deltagerpris:
    Ingen

    Hvor

    Dato:
    14. august
    Tid:
    kl. 10:30 - 11:30
    Adresse:
    SKI Zeppelinerhallen,
    H. C. Hansens Gade 4
    2300 København S

    Informationsmøde for potentielle leverandører på aftale 02.40 Digitale læremidler

    Overvejer din virksomhed at ansøge om at blive leverandører på aftale 02.40 digitale læremidler? Så tilmeld en eller flere deltagere til informationsmøde om aftalen. 

    Digitale læremidler er en frivillig aftale, der dækker de didaktiske digitale læremidler, som henvender sig til grundskolen. Aftalen udbydes som et dynamisk indkøbssystem, og derfor er ansøgningsproceduren anderledes end vanligt. På mødet vil vi vise, hvordan ansøgningen gennemføres i systemet og fortælle om udbuddet, så I bliver klædt på til at blive leverandører på aftalen. Læs mere om aftalen.​


    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 14. august 2019 kl. 10.30 - 11.30

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S 

    Tilmelding sker ved at sende en mail til projektleder Sisse Thorsbjerg med deltagernes navne, titler og kontaktoplysninger. 

    Du kan tilmelde flere personer til mødet, men vi forbeholder os ret til at reducere antallet af deltagere fra hver virksomhed, hvis det bliver nødvendigt pga. pladsmangel. 

    Sidste frist for tilmelding er mandag den 12. august 2019 kl. 12.00. 


    Udbudsmateriale i ETHICS

    Du kan få adgang til udbudsmaterialet i ETHICS fra den 5. august. Du finder udbudsmaterialet ved at klikke på ”02.40 Digitale Læremidler” i oversigten og herefter klikke på den grønne knap i øverste højre hjørne ”Adgang til udbud”.  

    Et referat af mødet vil efterfølgende ligge tilgængeligt sammen med præsentationsmaterialet i ETHICS.  

    Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte projektleder Sisse Thorsbjerg her.​

  • 20august
    Sæt dit aftryk på den kommende aftale på fødevarer og engangsartikler
    Tid: kl. 09:30 - 14:30
    By: København S
    Målgruppe: Alle kunder

    Hvad

    Arrangementstype:
    Seminar
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    Ingen

    Hvor

    Dato:
    20. august
    Tid:
    kl. 09:30 - 14:30
    Adresse:
    SKI Zeppelinerhallen,
    H. C. Hansens Gade 4
    2300 København S

    Sæt dit aftryk på den kommende aftale på fødevarer og engangsartikler

    Dine erfaringer med aftale 09.01 Fødevarer og engangsartikler er i fokus, når vi inviterer til erfamøde i København og i Horsens.

    Vi skal have en dialog om de dele, der fylder i hverdagen med den nuværende aftale, og hvordan en kommende aftale kan udformes, så den bliver nemmest mulig for dig at anvende. 

    Der bliver også tid til at netværke med kollegaer fra andre organistationer i pauserne og over frokosten.

    Hvis du er interesseret i aftalen men ikke allerede anvender den, er du også velkommen til at deltage på erfamødet og blive klogere på aftalen.


    Program



    På mødet vil der være mulighed for at tilmelde sig referencegruppen for det kommende udbud. Mødedatoerne bliver som følgende:

    Torsdage den 19. september 2019 kl. 9.00 - 16.00

    Torsdag den 17. oktober 2019 kl. 9.00 - 16.00

    Tirsdag den 5. november 2019 kl. 9.00 - 16.00


    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 20. august 2019 kl. 9.30 - 14.30

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig her.​

    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 13. august kl. 12.00.  


    Hvem kan deltage

    Mødet er relevant for dig, der bruger aftalen, overvejer at bruge den kommende aftale eller har ansvaret for fødevareindkøb i din organisation.

  • 21august
    Opstartsmøde på aftale 50.90 fødevarer
    Tid: kl. 10:00 - 14:00
    By: Hørning
    Målgruppe: Alle kunder

    Hvad

    Arrangementstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    Ingen

    Hvor

    Dato:
    21. august
    Tid:
    kl. 10:00 - 14:00
    Adresse:
    Hørkram Foodservice A/S,
    Torshøjsvej 59
    8362 Hørning

    Opstartsmøde på aftale 50.90 fødevarer

    Når SKI holder opstartsmøde på den forpligtende aftale 50.90 Fødevarer, bliver du klædt på til at bruge aftalen i din organisation og får indsigt i, hvad du skal være opmærksom på, når du efterfølgende implementerer aftalen.  

    Derudover vil du:

    • ​høre mere om, hvad du kan købe på aftalen

    • blive introduceret til materialer, der kan hjælpe dig med implementeringen

    • få mulighed for at videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 

    ​​Mødet afholdes hos Hørkram, der er leverandør på aftalen. De vil give en kort introduktion til deres virksomhed og fortælle om, hvordan de implementerer aftalen hos dem. Der vil også være mulighed for at få en snak med Hørkram efterfølgende samt få en rundvisning hos Hørkram, så at du får indblik i deres forretning.

     

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 21. august 2019

    Hørkram Foodservice A/S

    Torshøjvej 59

    8362 Hørning

    Tilmeld dig her.


    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 15. august kl. 12.00.
     

    Hvem kan deltage

    Mødet er for dig, som skal bruge aftalen til dagligt eller har ansvaret for aftalen i din organisation. 


  • 22august
    Sæt dit aftryk på den kommende aftale på fødevarer og engangsartikler
    Tid: kl. 09:30 - 14:30
    By: Horsens
    Målgruppe: Alle kunder

    Hvad

    Arrangementstype:
    Seminar
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    Ingen

    Hvor

    Dato:
    22. august
    Tid:
    kl. 09:30 - 14:30
    Adresse:
    Horsens Rådhus,
    Rådhustorvet 4
    8700 Horsens

    Sæt dit aftryk på den kommende aftale på fødevarer og engangsartikler

    Dine erfaringer med aftale 09.01 Fødevarer og engangsartikler er i fokus, når vi inviterer til erfamøde i København og i Horsens.

    Vi skal have en dialog om de dele, der fylder i hverdagen med den nuværende aftale, og hvordan en kommende aftale kan udformes, så den bliver nemmest mulig for dig at anvende. 

    Der bliver også tid til at netværke med kollegaer fra andre organistationer i pauserne og over frokosten.

    Hvis du er interesseret i aftalen men ikke allerede anvender den, er du også velkommen til at deltage på erfamødet og blive klogere på aftalen.


    Program



    På mødet vil der være mulighed for at tilmelde sig referencegruppen for det kommende udbud. Mødedatoerne bliver som følgende:

    Torsdage den 19. september 2019 kl. 9.00 - 16.00

    Torsdag den 17. oktober 2019 kl. 9.00 - 16.00

    Tirsdag den 5. november 2019 kl. 9.00 - 16.00​


    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 22. august 2019 kl. 9.30 - 14.30

    Horsens Rådhus

    Rådhustorvet 4

    8700 Horsens


    Tilmeld dig her.

    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 15. august kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet er relevant for dig, der bruger aftalen, overvejer at bruge den kommende aftale eller har ansvaret for fødevareindkøb i din organisation.​

  • 27august
    Opstartsmøde på aftale 50.90 Fødevarer
    Tid: kl. 10:00 - 14:00
    By: Sorø
    Målgruppe: Alle kunder

    Hvad

    Arrangementstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    Ingen

    Hvor

    Dato:
    27. august
    Tid:
    kl. 10:00 - 14:00
    Adresse:
    Hørkram Foodservice A/S,
    Centervej 1
    4180 Sorø

    Opstartsmøde på aftale 50.90 Fødevarer

    Når SKI holder opstartsmøde på den forpligtende aftale 50.90 Fødevarer, bliver du klædt på til at bruge aftalen i din organisation og får indsigt i, hvad du skal være opmærksom på, når du efterfølgende implementerer aftalen.  

    Derudover vil du:

    • ​høre mere om, hvad du kan købe på aftalen

    • blive introduceret til materialer, der kan hjælpe dig med implementeringen

    • ​få mulighed for at videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 


    ​​Mødet afholdes hos Hørkram, der er leverandør på aftalen. De vil give en kort introduktion til deres virksomhed og fortælle om, hvordan de implementerer aftalen hos dem. Der vil også være mulighed for at få en snak med Hørkram efterfølgende samt få en rundvisning hos Hørkram, så at du får indblik i deres forretning.


    Program



     

    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 27. august 2019

    Hørkram Foodservice A/S

    Centervej 1

    4180 Sorø


    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 15. august kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet er for dig, som skal bruge aftalen til dagligt eller har ansvaret for aftalen i din organisation. ​

  • 18september
    SKI - kort og godt
    Tid: kl. 09:30 - 12:00
    By: København
    Målgruppe: Alle kunder

    Hvad

    Arrangementstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    Ingen

    Hvor

    Dato:
    18. september
    Tid:
    kl. 09:30 - 12:00
    Adresse:
    SKI Zeppelinerhallen,
    H. C. Hansens Gade 4
    2300 København

    SKI - kort og godt

    SKI - kort og godt er en formiddag for dig, der ikke kender SKI, og hvad du som offentlig indkøber kan bruge SKI til. 

    På dagen får du bl.a. mere viden om:

    • Hvad SKI er, og hvad SKI kan

    • Hvorfor du skal bruge SKI's aftaler, og hvilke fordele de giver dig

    • Hvilke forskellige typer aftaler SKI tilbyder

    • Hvilke muligheder du har for at få hjælp fra SKI

    Vi starter helt fra bunden og klæder dig på, så du får styr på, hvornår og hvordan du kan bruge SKI i dit arbejde.


    Tid, sted og tilmelding

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S

    Tilmeld dig her.​


    Program

     
     

    Hvem kan deltage?

    Mødet er for dig, der er ny i offentligt indkøb eller bare ikke kender SKI i forvejen.

Opdaterer data...