Arrangementer

  • 23januar
    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - København
    Tid: kl. 09:00 - 15:00
    By: København V
    Målgruppe: Alle kunder

    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - København

    Nu kan du tilmelde dig Årsdage for offentligt indkøb 2018.

    Du kan glæde dig til inspirerende indlæg og ny viden, samt muligheden for at netværke og videndele med kollegaer fra kommunerne, staten og regionerne på Årsdage for offentligt indkøb 2018. Tilmeld dig og læs mere her​.


    Hvad

    Arrangementsstype:
    Konference
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    23. januar
    Tid:
    kl. 09:00 - 15:00
    Adresse:
    DGI-byen
    1704 København V
  • 25januar
    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - Aarhus
    Tid: kl. 09:00 - 15:00
    By: Aarhus C
    Målgruppe: Alle kunder

    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - Aarhus

    Nu kan du tilmelde dig Årsdage for offentligt indkøb 2018. 

    Du kan glæde dig til inspirerende indlæg og ny viden, samt muligheden for at netværke og videndele med kollegaer fra kommunerne, staten og regionerne på Årsdage for offentligt indkøb 2018. 

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Konference
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    25. januar
    Tid:
    kl. 09:00 - 15:00
    Adresse:
    Radisson Blu Scandinavia Hotel
    8000 Aarhus C
  • 08februar
    Indkøbs-ABC - Odense
    Tid: kl. 09:30 - 13:15
    By: Odense
    Målgruppe: Selvejende institutioner

    Indkøbs-ABC - Odense

    Indkøb og udbud for institutioner uden egne, professionelle indkøbsafdelinger

    Arrangementet afholdes af SKI i samarbejde med Undervisningsministeriet samt Uddannelses- og Forskningsministeriet (i regi af Partnerskab for Effektive Indkøb på de Selvejende institutioner). 

    Formål og temaer

    Som indkøber eller økonomiansvarlig på en selvejende institution oplever du sikkert et øget fokus på indkøbseffektiviseringer og krav om at realisere besparelser på indkøbsområdet.

    Men hvad er et effektivt indkøb? Hvor kan der være besparelser at hente? Og hvor finder man hjælp og sparring?

    På dagen får du gode råd til dit indkøb og en kort og overskuelig introduktion til det grundlæggende regelsæt på indkøbsområdet. 

    Derudover kan du bl.a.:

    Lære af de erfaringer Syddansk Erhvervsskole har gjort sig med effektivisering af indkøb

    Videndele og sparre med kollegaer fra andre institutioner

    Blive introduceret til SI’s og SKI’s rammeaftaler, og til hvordan du kan bruge dem i dit arbejde


    Program





     

    Hvem kan deltage

    Arrangementet er for alle ansatte på universiteter og selvejende institutioner, der ønsker mere viden om effektivt indkøb. Eksempelvis indkøbspraktikere, ad-ministrationschefer, rektorer, vicerektorer, bygningsansvarlige m.fl.

    Alle institutioner er velkomne til at deltage, men programmet henvender sig særligt til uddannelsesinstitu-tioner, der ikke har egne eller større indkøbsafdelinger fx gymnasier (private som offentlige), SOSU-skoler, VUC-centre, handelsskoler og efterskoler.



    Tid og sted

    Torsdag den 8. februar 2018 Kl. 9.30 - 13.15


    Syddansk Erhvervsskole

    Petersmindevej 1F

    5000 Odense C



    Sidste frist for tilmelding er fredag den 2. februar 2018 kl. 12.00. 

    Det er gratis for institutionsrepræsentanter at deltage.



    Mere information

    Har du brug for yderligere information om Indkøbs-ABC og dets indhold, er du velkommen til at henvende dig til:

     

    Irene Pless, UVM på e-mail: irene.pless@uvm.dk eller telefon: 33 92 55 48

    Jens Hedegaard Madsen, SKI på e-mail: jhm@ski.dk eller telefon: 40 55 38 63

    Karsten Bo Nielsen, SKI på e-mail: kbn@ski.dk ​eller telefon: 22 46 54 60


    Temadagen arrangeres i samarbejde med partnerskabets styregruppe, Rådgivningsgruppen. Rådgivnings-gruppen har pt. følgende medlemmer, der udpeges af institutions- og lederforeningerne på UVMs og UFMs institutionsområder:

    Claus Engsted, økonomi- og administrationschef, Randers Social og sundhedsskole (formand, udpeget af Danske SOSU-Skoler)

    Ib Thyge Christensen, indkøbs- og regnskabschef, UC Capital (næstformand, udpeget af Professionshøj skolernes Rektorkollegium)

    Susanne Dyreborg, AC fuldmægtig, VIA UC (udpeget af Professionshøjskolernes Rektorkollegium)

    Tina Karsberg Nygaard, indkøbskoordinator, EUC Sjælland (udpeget af Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier)

    Anne With-Knudsen, økonomikonsulent, Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier (udpeget af Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier)

    Henrik D. Rasmussen, økonomi- og ressourcedirektør, CELF, (udpeget af Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier)

    Ulla Lundgaard, administrationschef, Viborg Gymnasium (udpeget af Danske Gymnasier)

    Jonas Høgh Jeppesen, økonomikonsulent, Danske Gymnasier (udpeget af Danske Gymnasier)

    Jytte Colling, indkøbschef, Slagelse Gymnasium (udpeget af Danske Gymnasier)

    Line Møller Grosen, konsulent, Danske SOSU-Skoler (udpeget af Danske SOSU-Skoler)

    Torben Hollingdal, økonomi- og administrationschef, VUC Djursland (udpeget af VUC-lederforeningen)

    Per Nielsen, ansvarlig for driftsudvikling, KEA, (udpeget af Erhvervsakademiernes rektorkollegium) 


    Rådgivningsgruppen betjenes af et sekretariat  via:

    Irene Pless, UVM: irene.pless@uvm.dk eller på 33 92 55 48

    Jens Hedegaard Madsen, SKI: jhm@ski.dk eller på 40 55 38 63​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Seminar
    Målgruppe:
    Selvejende institutioner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    08. februar
    Tid:
    kl. 09:30 - 13:15
    Adresse:
    Syddansk Erhvervsskole
    5000 Odense
  • 01marts
    Tema-møde om indkøb af it-ydelser og -produkter
    Tid: kl. 09:00 - 12:30
    By: Ringsted
    Målgruppe: Forsyningsvirksomheder

    Tema-møde om indkøb af it-ydelser og -produkter

    Kan SKI's it-aftaler gøre dit arbejde nemmere?

    Det kan du få svar på, når vi sætter fokus på, hvordan du får mest ud af at arbejde med SKI’s it-aftaler -  både de nuværende og kommende aftaler. Du får indsigt i, hvad du kan bruge de forskellige aftaler til, og hvordan de kan bidrage til at effektivisere dit it-indkøb.


    Vi kommer også ind på, hvornår du skal afholde miniudbud, og hvordan du griber det an, samt hvornår du kan købe direkte fra en enkelt leverandør. 


    Kort sagt, får du overblik og styr på, hvordan du får mest ud af it-aftalerne i forhold til dit arbejde.


    Program



     
    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 1. marts 2018 kl. 9.00 - 12.30


    Ringsted Forsyning

    Bragesvej 18

    4100 Ringsted


    Tilmeld dig her​


    Sidste frist for tilmelding er fredag den 23. februar kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Temamødet henvender sig til indkøbere og it-medarbejdere, der arbejder med indkøb af it-ydelser og it-produkter.

    ​​​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Forsyningsvirksomheder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    01. marts
    Tid:
    kl. 09:00 - 12:30
    Adresse:
    Ringsted Forsyning
    4100 Ringsted
  • 12marts
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - København
    Tid: kl. 09:30 - 12:30
    By: København S
    Målgruppe: Regioner, Staten, Kommuner

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - København

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.


    Du kan blive klogere på nedenstående aftaler: 

    • Kommunikationsudstyr og -løsninger (02.07)

    • Servere og Storage (50.03)

    • ​Computere og it-tilbehør (50.40)

    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, mulighed for dialog med SKI's udbudskonsulenter og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.


    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger.


    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.

     

    Tid, sted og tilmelding

    Mandag den 12. marts 2018 kl. 09.30 - 12.30

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig i København her.


    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 6. marts 2018 kl. 12.00.

     

    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. Har du kollegaer, der ikke har modtaget en invitaiton, er du er meget velkommen til at videresende denne invitation til dem. Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig selv.


    ​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Regioner, Staten, Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    12. marts
    Tid:
    kl. 09:30 - 12:30
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 12marts
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler- Skype
    Tid: kl. 09:30 - 12:30
    By:
    Målgruppe: Kommuner, Regioner, Staten

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler- Skype

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.


    Du kan blive klogere på nedenstående aftaler: 

    • Kommunikationsudstyr og -løsninger (02.07)
    • Servere og Storage (50.03)
    • ​Computere og it-tilbehør (50.40)


    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, mulighed for dialog med SKI's udbudskonsulenter og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.

    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger fra andre kommuner.

    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.
     

    Tid, sted og tilmelding

    Mandag den 12. marts 2018 kl. 09.30 - 12.30

    Via Skype


    Tilmeld dig Skype-mødet her.​


    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 6. marts 2018 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. Har du kollegaer, der ikke har modtaget en invitaiton, er du er meget velkommen til at videresende denne invitation til dem. Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig selv.

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner, Regioner, Staten
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    12. marts
    Tid:
    kl. 09:30 - 12:30
    Adresse:
    Skype
    0
  • 13marts
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - Middelfart
    Tid: kl. 09:30 - 12:30
    By: Middelfart
    Målgruppe: Kommuner, Regioner, Staten

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - Middelfart

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.

    Du kan blive klogere på nedenstående aftaler: 

    • Kommunikationsudstyr og -løsninger (02.07)

    • Servere og Storage (50.03)

    • ​Computere og it-tilbehør (50.40)


    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, mulighed for dialog med SKI's udbudskonsulenter og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.

    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger fra andre kommuner.

    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.​

     

    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 13. marts 2018 kl. 09.30 - 12.30

    Hotel Kongebrogaarden

    Kongebrovej 63

    5500 Middelfart


    Tilmeld dig i Middelfart her.​


    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 6. marts 2018 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. Har du kollegaer, der ikke har modtaget en invitaiton, er du er meget velkommen til at videresende denne invitation til dem. Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig selv.

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner, Regioner, Staten
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    13. marts
    Tid:
    kl. 09:30 - 12:30
    Adresse:
    Middeæfart
    5500 Middelfart

Kontakt SKI

Hanne Laumann
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
T . 61 55 62 11