Arrangementer

  • 21august
    Kom godt fra start med aftale 50.48 Tele og data
    Tid: kl. 11:00 - 14:00
    By: København S
    Målgruppe: Kommuner

    Kom godt fra start med aftale 50.48 Tele og data

    På mødet bliver du klædt på til at implementere aftalen i din organisation og får overblik over, hvad du skal være opmærksom på, når du skal bruge aftalen.

    Derudover får du mulighed for at:

    • høre om kontraktvilkårene, og hvordan de kan støtte dit arbejde i aftaleperioden

    • få en introduktion til, hvad du kan købe på aftalen

    • videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 

    • få svar på dine spørgsmål til aftalen

     

    TDC deltager på en del af mødet 

    TDC er leverandør på aftalen og deltager i den sidste del af mødet. Der vil også være mulighed for at stille spørgsmål til TDC.


    Program

     
     
     

    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 21. august 2018 kl. 11.00 - 14.00

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S

    Sidste frist for tilmelding er fredag den 17. august kl. 12.00. 

    Hvem kan deltage

    Opstartsmødet henvender sig primært til dig, der skal købe ind på aftale 50.48 Tele og data. Du er meget velkommen til at sende invitationen videre til andre relevante personer i din organisation.

    ​​​

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Opstartsmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    21. august
    Tid:
    kl. 11:00 - 14:00
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 21august
    Kom godt fra start med aftale 50.48 Tele og data
    Tid: kl. 11:00 - 14:00
    By: Skype
    Målgruppe: Kommuner

    Kom godt fra start med aftale 50.48 Tele og data

    På mødet bliver du klædt på til at implementere aftalen i din organisation og får overblik over, hvad du skal være opmærksom på, når du skal bruge aftalen.

    Derudover får du mulighed for at:

    • ​høre om kontraktvilkårene, og hvordan de kan støtte dit arbejde i aftaleperioden

    • ​få en introduktion til, hvad du kan købe på aftalen

    • ​videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 

    • ​få svar på dine spørgsmål til aftalen

     

    TDC deltager på en del af mødet 

    TDC er leverandør på aftalen og deltager i den sidste del af mødet. Der vil også være mulighed for at stille spørgsmål til TDC.


    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 21. august 2018 kl. 11.00 - 14.00 Bemærk, at der er pause kl. 12.00 - 12.45.

    Skype

    Link sendes ved tilmelding


    Tilmeld dig her.​​​

    Sidste frist for tilmelding er fredag den 17. august kl. 12.00. 


    Hvem kan deltage

    Opstartsmødet henvender sig primært til dig, der skal købe ind på aftale 50.48 Tele og data. Du er meget velkommen til at sende invitationen videre til andre relevante personer i din organisation.​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Opstartsmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    21. august
    Tid:
    kl. 11:00 - 14:00
    Adresse:
    Skype
    Skype
  • 22august
    Kom godt fra start med aftale 50.48 Tele og data
    Tid: kl. 11:00 - 14:00
    By: Tranbjerg J
    Målgruppe: Kommuner

    Kom godt fra start med aftale 50.48 Tele og data

    På mødet bliver du klædt på til at implementere aftalen i din organisation og får overblik over, hvad du skal være opmærksom på, når du skal bruge aftalen.

    Derudover får du mulighed for at:

    • ​høre om kontraktvilkårene, og hvordan de kan støtte dit arbejde i aftaleperioden

    • ​få en introduktion til, hvad du kan købe på aftalen

    • ​videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 

    • ​få svar på dine spørgsmål til aftalen

     

    TDC deltager på en del af mødet 

    TDC er leverandør på aftalen og deltager i den sidste del af mødet. Der vil også være mulighed for at stille spørgsmål til TDC.


    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 22. august 2018 kl. 11.00 - 14.00

    TDC

    Sletvej 30

    8310 Tranbjerg


    Tilmeld dig her.​​​

    Sidste frist for tilmelding er fredag den 17. august kl. 12.00. 


    Hvem kan deltage

    Opstartsmødet henvender sig primært til dig, der skal købe ind på aftale 50.48 Tele og data. Du er meget velkommen til at sende invitationen videre til andre relevante personer i din organisation.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Opstartsmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    22. august
    Tid:
    kl. 11:00 - 14:00
    Adresse:
    TDC
    8310 Tranbjerg J
  • 10september
    Informationsmøde om tilslutning til aftale 50.49 Standardsoftware
    Tid: kl. 10:00 - 12:00
    By: Middelfart
    Målgruppe: Kommuner

    Informationsmøde om tilslutning til aftale 50.49 Standardsoftware

    Skal din kommune tilsluttes aftale 50.49 Standardsoftware og er du i tvivl om, hvordan du får indmeldt dit behov for licenser?

    Så kom til informationsmøde om aftalen, hvor du får en introduktion til aftalen, og vi gennemgår, hvordan du tilslutter dig aftalen og opgør dit behov for licenser samt sortimentet på aftalen.  

    Endeligt får du også mulighed for at få svar på dine spørgsmål til aftalen.


    Program



    Tid, sted og tilmelding

    Mandag den 10. september 2108 kl. 10.00 - 12.00

    Hotel Kongebrogaarden

    Kongebrovej 63

    5500 Middelfart


    Tilmeld dig her

    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 4. september kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Informationsmødet henvender sig primært til dig, der er ansvarlig eller på anden måde involveret, hvis eller når din kommune skal tilsluttes aftale 50.49 Standardsoftware.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    10. september
    Tid:
    kl. 10:00 - 12:00
    Adresse:
    Hotel Kongebrogaarden
    5500 Middelfart
  • 12september
    Informationsmøde om tilslutning til aftale 50.49 Standardsoftware
    Tid: kl. 10:00 - 12:00
    By: København S
    Målgruppe: Kommuner

    Informationsmøde om tilslutning til aftale 50.49 Standardsoftware

    Skal din kommune tilsluttes aftale 50.49 Standardsoftware, og er du i tvivl om, hvordan du får indmeldt dit behov for licenser?

    Så kom til informationsmøde om aftalen, hvor du får en introduktion til aftalen og hvor vi bl.a. gennemgår hvordan du tilslutter dig aftalen og opgør dit behov for licenser samt sortimentet på aftalen.  

    Endeligt får du også mulighed for at få svar på dine spørgsmål til aftalen.


    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 12. september 2018 kl. 10.00 - 12.00

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig her​

    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 6. september kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Informationsmødet henvender sig primært til dig, der er ansvarlig eller på anden måde involveret, hvis eller når din kommune skal tilsluttes aftale 50.49 Standardsoftware.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    12. september
    Tid:
    kl. 10:00 - 12:00
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 12september
    Informationsmøde om tilslutning til aftale 50.49 Standardsoftware
    Tid: kl. 10:00 - 12:00
    By: Skype
    Målgruppe: Kommuner

    Informationsmøde om tilslutning til aftale 50.49 Standardsoftware

    Skal din kommune tilsluttes aftale 50.49 Standardsoftware og er du i tvivl om, hvordan du får indmeldt dit behov for licenser?

    Så kom til informationsmøde om aftalen, hvor du får en introduktion til aftalen, og vi gennemgår, hvordan du tilslutter dig aftalen og opgør dit behov for licenser samt sortimentet på aftalen.  

    Endeligt får du også mulighed for at få svar på dine spørgsmål til aftalen.


    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 12. september 2018 kl. 10.00 - 12.00

    På Skype. ​Link fremsendes ved tilmelding.


    Tilmeld dig her​

    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 6. september kl. 12.00.

     

    Hvem kan deltage

    Informationsmødet henvender sig primært til dig, der er ansvarlig eller på anden måde involveret, hvis eller når din kommune skal tilsluttes aftale 50.49 Standardsoftware.​​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    12. september
    Tid:
    kl. 10:00 - 12:00
    Adresse:
    Skype
    Skype
  • 18september
    Temadag om e-handel for selvejende institutioner
    Tid: kl. 09:30 - 14:00
    By: Odense
    Målgruppe: Selvejende institutioner

    Temadag om e-handel for selvejende institutioner

    E-handel, digitalt indkøbsworkflow, indkøbssystem, indkøbsportal, elektronisk fakturahåndtering og -match. Der er mange betegnelser for den digitaliserede, systemunderstøttede indkøbs- og fakturahåndteringsproces.

    På temadagen får du en præsentation af regeringens ambitioner for offentligt indkøb, herunder e-handelsområdet. Du får også en introduktion til, hvad det vil sige (og hvad der skal til for) at digitalisere en organisations samlede indkøbsproces fra varesøgning i fælles kataloger til godkendelse af betalinger, varemodtagelse mv. Er du IndFak-institution (oplys det ved tilmelding), har du allerede adgang til IndFaks indkøbsmodul.

    Erfaringer viser, at e-handel kan bidrage til:

    • ​Stærkere styring og koordinering af institutionernes decentrale indkøb 

    • Fuldt overblik over institutionens indkøbsaftaler

    • Øget anvendelse af indgåede indkøbsaftaler (compliance)

    • Bedre sikring af rabatter på indkøbsaftalerne

    • Bedre datakvalitet på institutionens indkøb 

    • Korrekt fakturering via automatisk match mellem ordre og faktura.

    E-handel kan derfor være et redskab til fortsat effektivisering af processer og forretningsgange på indkøbsområdet.


    Program




    Tid, sted og tilmelding 

    Tirsdag den 18. september 2018 Kl. 09.30 – 14.00

    Syddansk Erhvervsskole 

    Petersmindevej 1F

    5000 Odense


    Tilmeld dig her​

    Når du tilmelder dig, så notér venligst i bemærkningsfeltet, om du kommer fra en IndFak-institution. 

    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 12. september 2018.


    Hvem kan deltage

    Arrangementet er for alle, der ønsker at høre mere om muligheder og gevinster med et systemunderstøttet indkøbs- og fakturaflow: Eksempelvis Indkøbsansvarlige og indkøbere, økonomi- og administrationschefer, økonomiansvarlige, -medarbejdere m.fl.

    Det er gratis for institutionsrepræsentanter at deltage.


    Mere information

    Har du brug for yderligere information, er du velkommen til at henvende dig til: 

    Irene Pless, UVM på e-mail: Irene.Pless@uvm.dk eller telefon:33 92 55 48 

    Jens Hedegaard Madsen, SKI på e-mail: jhm@ski.dk eller telefon:40 55 38 63​


    Arrangementet tilrettelægges i samarbejde med partnerskabets styregruppe, Rådgivningsgruppen, hvis medlemmer er udpeget af institutions- og lederforeningerne på UVMs og UFMs institutionsområder:

    Claus Engsted, økonomi- og administrationschef, Randers Social og sundhedsskole (formand, udpeget af Danske SOSU-Skoler)

    Ib Thyge Christensen, indkøbs- og regnskabschef, Københavns Professionshøjskole (næstformand, udpeget af Professionshøjskolernes Rektorkollegium)

    Susanne Dyreborg, AC-fuldmægtig, UC SYD (udpeget af Professionshøjskolernes Rektorkollegium)

    Tina Karsberg Nygaard, indkøbskoordinator, EUC Sjælland (udpeget af Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier)

    Anne With-Knudsen, specialkonsulent, Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier (udpeget af Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier)

    Henrik D. Rasmussen, økonomi- og ressourcedirektør, CELF, (udpeget af Danske Erhvervsskoler og -Gymnasier)

    Ulla Lundgaard, administrationschef, Viborg Gymnasium (udpeget af Danske Gymnasier)

    Jytte Colling, indkøbschef, Slagelse Gymnasium (udpeget af Danske Gymnasier)

    Line Møller Grosen, konsulent, Danske SOSU- Skoler (udpeget af Danske SOSU-Skoler)

    Torben Hollingdal, økonomi- og administrationschef, VUC Djursland (udpeget af VUC-lederforeningen)

    Per Nielsen, ansvarlig for driftsudvikling, KEA, (udpeget af Erhvervsakademiernes Rektorkollegium)


    Rådgivningsgruppen betjenes af et sekretariat via:

    Irene Pless, irene.pless@uvm.dk eller på 33 92 55 48

    Jens Hedegaard Madsen, SKI: Jhm@ski.dk eller på 40 55 38 63

    Karsten Bo Nielsen, SKI: kbn@ski.dk eller på 22 46 54 60​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Selvejende institutioner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    18. september
    Tid:
    kl. 09:30 - 14:00
    Adresse:
    Syddansk Erhvervsskole
    5000 Odense
  • 25september
    Temamøde om offentlig e-handel
    Tid: kl. 09:30 - 15:00
    By: Horsens
    Målgruppe: Kommuner

    Temamøde om offentlig e-handel

    Kan dit arbejde med e-handel gøres lidt nemmere?

    Det kan du få svar på, når SKI inviterer til temadag om e-handel. Der er lagt op til en dag, hvor du både får et kig ind i fremtiden for offentlig e-handel, får præsenteret en inspirerende case fra en kommune med masser af erfaring med e-handel og får specifikke tips til, hvordan du kan arbejde effektivt med SKI-kataloget.

    Endeligt får du også mulighed for at videndele med kollegaer fra andre organisationer og stille spørgsmål til SKI's eksperter på e-handel.


    Program

    Vi arbejder hårdt på at få programmet klart, så du kan se det her på siden medio august.


    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 25. september 2108 kl. 9.30 - 15.00

    Horsens Kommune

    Rådhustorvet 4

    8700 Horsens


    Tilmeld dig her​

    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 19. september kl. 12.00.

    Torsdag den 27. september 2018 kl. 9.30 - 15.00.


    Hvem kan deltage

    Temamødet henvender sig primært til dig, der til dagligt arbejder med e-handel som fx indkøbs- eller udbudskonsulent eller som e-handelskoordinator. 

    ​​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    25. september
    Tid:
    kl. 09:30 - 15:00
    Adresse:
    Horsens Kommune
    8700 Horsens
  • 27september
    Kom og mød SKI på Digitaliseringsmessen 18
    Tid: kl. 09:00 - 16:00
    By: Odense
    Målgruppe: Kommuner, Leverandør

    Kom og mød SKI på Digitaliseringsmessen 18

    SKI er blandt udstillerne når Digitaliseringsmessen afholdes i Odense Congress Center den 27. september 2018 i Odense 

     

    Digitaliseringsmessen er Danmarks største begivenhed for offentlig digitalisering og tiltrækker mere end 2.000 mennesker fra kommuner, regioner, stat og leverandørmarkedet. Messen afholdes af KL i samarbejde med Borgerservice Danmark og KIT@. Samarbejdet sikrer, at messen viser alle sider af digitaliseringen og giver publikum en stor indsigt i aktuelle private og offentlige it-løsninger og projekter, som kan understøtte og effektivisere den kommunale velfærdsudvikling og opgaveløsning. 


    På standområderne kan deltagerne opnå indblik i løsninger og muligheder, mens de tilstødende scener og lokaler giver mulighed for at gå mere i dybden med emner som eksempelvis tekniske spørgsmål, it-strategiske overvejelser, ledelsesmæssige udfordringer mm.


    SKI har i år en stand i Hal A, lige ved de tre arrangørforeninger.


    Det er stadig muligt at booke standplads på Digitaliseringsmessen på www.digitaliseringsmessen.dk​


    Hvad

    Arrangementsstype:
    Konference
    Målgruppe:
    Kommuner, Leverandør
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    27. september
    Tid:
    kl. 09:00 - 16:00
    Adresse:
    Odense
    5000 Odense
  • 27september
    Temadag om offentlig e-handel
    Tid: kl. 09:30 - 15:00
    By: København S
    Målgruppe: Kommuner

    Temadag om offentlig e-handel

    Kan dit arbejde med e-handel gøres lidt nemmere?

    Det kan du få svar på, når SKI inviterer til temadag om e-handel. Der er lagt op til en dag, hvor du både får et kig ind i fremtiden for offentlig e-handel, får præsenteret en inspirerende case fra en kommune med masser af erfaring med e-handel og får specifikke tips til, hvordan du kan arbejde effektivt med SKI-kataloget.

    Endeligt får du også mulighed for at videndele med kollegaer fra andre organisationer og stille spørgsmål til SKI's eksperter på e-handel.


    Program

    Vi arbejder hårdt på at få programmet klart, så du kan se det her på siden medio august.​


    Tid, sted og tilmelding

    København

    Torsdag den 27. september 2018 kl. 9.30 - 15.00

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig her​

    Sidste frist for tilmelding er fredag den 21. september kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Temamødet henvender sig primært til dig, der til dagligt arbejder med e-handel som fx indkøbs- eller udbudskonsulent eller som e-handelskoordinator. ​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    27. september
    Tid:
    kl. 09:30 - 15:00
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S