Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Forpligtende aftale
I drift
Kun tilsluttede
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
06. jun. 2020
05. jun. 2022
Option nr. 1 på 12 måneder
Option nr. 2 på 12 måneder

På denne aftale kan du købe hjælpemidler af høj kvalitet til en bedre pris til hjælpemiddeldepoter og til borgere, der er visiteret hertil. Aftalen er udarbejdet i samarbejde med udbudskonsulenter og fageksperter og kvaliteten har vægtet 50-60 pct. i evalueringen.

Hele sortimentet på aftalen er kvalitetstestet af kommunale fagpersoner (bl.a. ergoterapeuter, visitatorer og depotmedarbejdere) og repræsentanter for brugerne, der har indgående erfaring med genbrugshjælpemidlerne.

Aftalen er opdelt i 15 delaftaler på de forskellige områder, og der kan handles, enten via en eneleverandør eller via en kaskademodel.

Der er 15 delaftaler fordelt på:

  • Delaftale 1: Standardrollatorer
  • Delaftale 2: Sideværtssammenklappelige rollatorer
  • Delaftale 3 : Terrængående rollatorer
  • Delaftale 4 : El-scootere, manuel styring (Klasse B)
  • Delaftale 5 : El-scootere, manuel styring (Klasse C)
  • Delaftale 6: Indstillelige senge, 4-delt liggeflade
  • Delaftale 7:Tryksårsforebyggende luftmadrasser (statiske)
  • Delaftale 8: Tryksårsforebyggende luftmadrasser (dynamisk)
  • Delaftale 9: Tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske, kategori 2
  • Delaftale 11: Toilet-badestole med hjul
  • Delaftale 12: Toilet-badestole med sædetilt
  • Delaftale 13: Toilet-badestole med elektrisk højdeindstilling og sædetilt
  • Delaftale 14: Badetaburetter med mulighed for ryglæn
  • Delaftale 15: Toiletforhøjere, fastmonteret
  • Delaftale 16: Toiletsæder med armlæn

Delaftale 10: Tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske, kategori 4 udbydes sammen med den kommende aftale 50.99 Genbrugshjælpemidler (pulje 2).

Aftalen kan benyttes af alle offentlige organisationer, der har tilsluttet sig i tilslutningsperioden, der udløb 9. september 2019. Det er ikke længere muligt at tilslutte sig aftalen. Du kan se, om din organisation er tilsluttet de enkelte delaftaler ved at se i bilag A under delaftalens kontraktdokumenter.

Delaftaler under

Delaftale 01: Standard rollatorer, forlæns sammenklappelige

På denne delaftale kan du købe standardrollatorer. →

Delaftale 02: Standard rollatorer, sideværtssammenklappelige

På denne delaftale kan du købe sideværtssammenklappelige rollatorer. →

Delaftale 03: Terrængående rollatorer

På denne delaftale kan du købe terrængående rollatorer. →

Delaftale 04: Elscootere, manuel styring, klasse B

På denne delaftale kan du købe el-scootere med manuel styring (klasse B). →

Delaftale 05: Elscootere, manuel styring, klasse C

På denne delaftale kan du købe el-scootere med manuel styring (klasse C). →

Delaftale 06: Indstillelig seng, 4-delt liggeflade, motoriseret

På denne delaftale kan du købe indstillelige senge med en 4-delt liggeflade. →

Delaftale 07: Tryksårsforebyggende luftmadrasser, statiske

På denne delaftale kan du købe tryksårsforebyggende luftmadrasser (statiske). →

Delaftale 08: Tryksårsforebyggende luftmadrasser, dynamisk luft

På denne delaftale kan du købe tryksårsforebyggende luftmadrasser (dynamiske). →

Delaftale 09: Tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske (PUR) – kategori 2

På denne delaftale kan du købe tryksårsforebyggende skummadrasser (syntetiske, kategori 2). →

Delaftale 11: Toilet-/badestole med hjul

På denne delaftale kan du købe toilet-badestole med hjul. →

Delaftale 12: Toilet-/badestole med hydraulisk sædetiltning

På denne delaftale kan du købe toilet-badestole med sædetilt. →

Delaftale 13: Toilet-/badestole med elektrisk højdeindstilling og sædetiltning

På denne delaftale kan du købe toilet-badestole med elektrisk højdeindstilling og sædetilt. →

Delaftale 14: Badetaburetter med mulighed for ryglæn

På denne delaftale kan du købe badetaburetter med mulighed for ryglæn. →

Delaftale 15: Forhøjertoiletsæder, fastmonterede

På denne delaftale kan du købe fastmonterede toiletforhøjere. →

Delaftale 16: Toiletsæde med armlæn

På denne delaftale kan du købe toiletsæder med armlæn. →

Sortiment

Brug af aftalen

Hvilke CSR-krav stiller vi

Leverandører

Henter data

Aftaledokumenter

Nedenfor vises kun aftaledokumenter, som ikke kræver log in. Bemærk, at dokumenter med priser først er synlige nedenfor, når du er logget på mit SKI.

  
  
Beskrivelse
Note
  
skjul Kategori : 1. Overblik og brug ‎(3)
50980019-Vejledning, Kunder (7866).docx50980019-Vejledning, Kunder (7866)
​Vejledning i brug af aftalen.
Hjælp til brug af aftalen, leveringskrav, oftest stillede spørgsmål mv. for kunder
29-07-2020
50980019-Vejledning, Visualiseret  (7722).pptx50980019-Vejledning, Visualiseret (7722)
​Vejledning i brug af aftalen.
Visuelt overblik over mest almindeligee kontraktstyringsforhold
07-07-2020
50980019-Vejledning, Visualisering af kaskademodel (7817).pub50980019-Vejledning, Visualisering af kaskademodel (7817)
​Vejledning i brug af aftalen.
Visuelt overblik over kaskademodel
07-07-2020

Projekt-/referencegruppe

Hvem kan bruge aftalen?

Henter data

Kontakt SKI

Kom hurtigt i gang
Følgegruppe
Kort opsummering - udbud
Teaser
Leverandørbeskrivelse
Anvendelse - udbud
Anvendelse - i drift
Hvilke CSR-krav stiller vi
Henter data
Billede
Hanne Laumann
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Hanne Laumann
Email
hla@ski.dk
Telefon
61 55 62 11
Billede
Brian Kanø
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Brian Kanø
Email
bk@ski.dk
Telefon
27 53 12 04
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00