Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Forpligtende aftale
I drift
Kun tilsluttede
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
23. maj. 2020
22. maj. 2022
Option nr. 1 på 12 måneder
Option nr. 2 på 12 måneder

50.95 Sygeplejeartikler er en forpligtende aftale, der kan benyttes af alle kommuner og øvrige offentlige organisationer, der har tilsluttet sig i tilslutningsperioden, der udløb den 22. november 2019. Du kan se, om din organisation er tilsluttet aftalen længere nede på siden under overskriften ”hvem kan bruge aftalen”.

På aftalen kan du købe et bredt sortiment af sygeplejeartikler hos Mediq Danmark, der er eneleverandør på aftalen.

Nedenfor kan du læse mere om, hvad du kan købe på aftalen, og hvordan du bestiller dine varer.

Værnemidler ifm. coronavirus

I forbindelse med COVID-19 har Lægemiddelstyrelsen meldt ud, at danske leverandører skal prioritere at levere værnemidler (bl.a. sprit, masker, kitler og handsker)  til det danske sundhedsvæsen, da der er et ekstraordinært stort behov for leverancer i denne vanskelige situation. Styrelsen har præciseret at det både drejer sig om sundhedsvæsnet i regioner og kommuner.

Lægemiddelstyrelsen koordinerer indkøbene fra et nyetableret logistikcenter beholdningen af værnemidler og udstyr på tværs af sundhedsvæsenet. Læs mere om, hvordan du skal forholde dig, her

Delaftaler under

Der er ingen elementer at vise.

Sortiment

Brug af aftalen

Hvilke CSR-krav stiller vi

Leverandører

Henter data

Aftaledokumenter

Nedenfor vises kun aftaledokumenter, som ikke kræver log in. Bemærk, at dokumenter med priser først er synlige nedenfor, når du er logget på mit SKI.

  
  
Beskrivelse
Note
  
skjul Kategori : 1. Overblik og brug ‎(2)
50950020-Vejledning, Kunder (7665).docx50950020-Vejledning, Kunder (7665)
​Vejledning i brug af aftalen.
Hjælp til brug af aftalen, leveringskrav, oftest stillede spørgsmål mv. for kunder
27-04-2020
50950020-Vejledning, Kunder - visualiseret (7666).pptx50950020-Vejledning, Kunder - visualiseret (7666)
​Vejledning i brug af aftalen.
Visualiseret vejledning for kunder
27-04-2020
skjul Kategori : 2. Rammeaftale ‎(1)
50950020-Rammeaftale, ml SKI og Leverandøren (7635).pdf50950020-Rammeaftale, ml SKI og Leverandøren (7635)
Regulerer forholdet mellem SKI og leverandørerne
Kontraktuelle forhold mellem SKI og leverandøren
31-03-2020

Projekt-/referencegruppe

Hvem kan bruge aftalen?

Henter data

Kontakt SKI

Kom hurtigt i gang
Følgegruppe
Sortimentsbeskrivelse
Kort opsummering - udbud
Teaser
Anvendelse - udbud
Anvendelse - i drift
Brug af aftalen - tekst
Hvilke CSR-krav stiller vi
Henter data
Billede
Hanne Laumann
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Hanne Laumann
Email
hla@ski.dk
Telefon
61 55 62 11
Billede
Brian Kanø
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Brian Kanø
Email
bk@ski.dk
Telefon
27 53 12 04
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00