Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Forpligtende aftale
I drift
Kun tilsluttede
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
07. sep. 2018
06. sep. 2020
Option nr. 1 på 12 måneder
Option nr. 2 på 12 måneder
På aftalen kan du købe bærbare og stationære computere samt skærme, docking-stationer, strømforsyninger, mus, tastaturer, skærme og tasker fra HP og Lenovo. Derudover er det også muligt at købe forskellige stykbaserede- og timebaserede ydelser samt diverse dataforbrugsstoffer.

Aftalen består af to delaftaler: 
  • Delaftale 1: Computere og it-tilbehør 
  • Delaftale 2: Dataforbrugsstoffer
På delaftale 1 kan du købe bærbare og stationære computere samt skærme og docking stationer fra HP og Lenovo. Du kan ligeledes købe tilbehør som mus, tastaturer og tasker samt stykbaserede og timebaserede ydelser.

På delaftale 2 kan du købe et bredt sortiment af toner- og blækpatroner til mindre bordprintere og multifunktionsmaskiner

Aftalen er forpligtende og kan benyttes af de kommuner, regioner og andre offentlige kunder, der har tilsluttet sig i tilslutningsperioden.

Du kan se, om din organisation er tilsluttet længere nederst på siden under overskriften ”Hvem kan bruge aftalen” på delaftalesiderne.

Staten er automatisk forpligtet til at bruge aftalen fra den 1. januar 2019. 
Statsligt selvejende institutioner har mulighed for at anvende aftalen fra den 1. januar 2019 uden at skulle tilslutte sig først. De tilsluttede kommuner er forpligtet til at anvende delaftale 2 pr. 1. februar 2019.


Delaftaler under

Delaftale 01: Computere og it-tilbehør

Bærbare og stationære computere samt skærme og docking-stationer fra HP og Lenovo samt tilknyttede ydelser. →

Delaftale 02: Dataforbrugsstoffer

​Toner- og blækpatroner til mindre bordprintere og multifunktionsmaskiner →

Sortiment

Brug af aftalen

Leverandører

Henter data

Aftaledokumenter

Nedenfor vises kun aftaledokumenter, som ikke kræver log in. Bemærk, at dokumenter med priser først er synlige nedenfor, når du er logget på mit SKI.

  
  
Beskrivelse
Note
  
Der er ingen elementer at vise i denne visning af dokumentbiblioteket "Aftaledokumenter".

Projekt-/referencegruppe

Hvem kan bruge aftalen?

Henter data

Relateret viden

Kontakt SKI

Kom hurtigt i gang
Kort opsummering - udbud
Teaser
Anvendelse - udbud
Anvendelse - i drift
Henter data
Billede
Charlotte Valdorf
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Charlotte Valdorf
Email
cva@ski.dk
Telefon
40 85 64 90
Billede
Arne Sahlberg
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Arne Sahlberg
Email
asa@ski.dk
Telefon
22 59 25 07
Billede
Team E-handel
Beskrivelse
Katalogansvarlig
Navn
Team E-handel
Email
ehandel@ski.dk
Telefon
33 42 70 00
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00