Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
I drift
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
01. dec. 2019
30. nov. 2021
Option nr. 1 på 12 måneder
Option nr. 2 på 12 måneder
Med aftalen kan du med kort varsel købe vikarer. Alle leverandører på aftalen er forpligtet til at levere vikarer, hvor gældende regler for overenskomst og sociale omkostninger er overholdt.

Rammeaftalen dækker brugen af vikarer på områderne sundhed og omsorg samt kontor og administration, og er fordelt på otte geografisk opdelte delaftaler og dækker hele Danmark.

Delaftaler under

Delaftale 01: Sundheds- og omsorgsvikarer: Region Hovedstaden inkl. Bornholm

​Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, plejehjemsassistenter og hjemmehjælpere. →

Delaftale 02: Sundheds- og omsorgsvikarer: Region Sjælland

Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, plejehjemsassistenter og hjemmehjælpere. →

Delaftale 03: Sundheds- og omsorgsvikarer: Fyn og det Sydfynske Øhav

​Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, plejehjemsassistenter og hjemmehjælpere. →

Delaftale 04: Sundheds- og omsorgsvikarer: Region Syddanmark (ekskl. Fyn og det Sydfynske Øhav)

Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, plejehjemsassistenter og hjemmehjælpere. →

Delaftale 05: Sundheds- og omsorgsvikarer: Region Midtjylland

Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, plejehjemsassistenter og hjemmehjælpere. →

Delaftale 06: Sundheds- og omsorgsvikarer: Region Nordjylland

Sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere, sygehjælpere, plejehjemsassistenter og hjemmehjælpere. →

Delaftale 07: Kontor- og administrationsvikarer: Øst for Storebælt

Vikarer til kontor og administration fordelt på 5 niveauer - fra lettere kontorarbejde og reception over til jurister og ingeniører. →

Delaftale 08: Kontor- og administrationsvikarer: Vest for Storebælt

Vikarer til kontor og administration fordelt på fem niveauer - fra lettere kontorarbejde og reception over til jurister og ingeniører. →

Sortiment

Brug af aftalen

Hvilke CSR-krav stiller vi

Leverandører

Henter data

Aftaledokumenter

Nedenfor vises kun aftaledokumenter, som ikke kræver log in. Bemærk, at dokumenter med priser først er synlige nedenfor, når du er logget på mit SKI.

  
  
Beskrivelse
Note
  
skjul Kategori : 1. Overblik og brug ‎(2)
17170020-Faktaark,  (7460).pdf17170020-Faktaark, (7460)
Kort aftalebeskrivelse i printvenligt format
26-11-2019
17170020-Vejledning, Præsentation fra infomøde (7474).pptx17170020-Vejledning, Præsentation fra infomøde (7474)
​Vejledning i brug af aftalen.
Præsentation fra infomøde den 26. november 2019
29-11-2019
skjul Kategori : 3. Profylakse og andre dokumenter ‎(1)
17170020-Udbudsbetingelser,  (7354).pdf17170020-Udbudsbetingelser, (7354)
Udbudsbetingelser
18-11-2019

Projekt-/referencegruppe

Hvem kan bruge aftalen?

Henter data

Kontakt SKI

Kom hurtigt i gang
Kort opsummering - udbud
Teaser
Hvilke CSR-krav stiller vi
Henter data
Billede
Tinna Krogh-Andersen
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Tinna Krogh-Andersen
Email
tka@ski.dk
Telefon
51 1​7 42 25
Billede
Brian Kanø
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Brian Kanø
Email
bk@ski.dk
Telefon
27 53 12 04
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00