Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
I drift
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
01. apr. 2016
30. apr. 2020
Ingen

På aftalen kan du købe managementkonsulentydelser. Du anvender aftalen, når du ønsker at foretage et løsningskøb, hvor det er leverandøren, der leder og gennemfører sit eget løsningsforslag. Dermed er det også leverandøren, der er ansvarlig for projektet.   

Rammeaftalen består af tre delaftaler:

  • Strategi- og organisationsudvikling
  • Effektivisering og forretningsprocesser
  • Analyser/evalueringer

Rammeaftalen læner sig tæt op af rammeaftale 17.11 Managementsupport i forhold til de ydelser, der er på aftalen. Rammeaftale 17.13 er velegnet til større projekter, hvor du ønsker, at leverandøren byder ind med en løsning på projektet til en fast pris.

I forhold til 17.11 Managementsupport, så byder leverandøren på denne aftale ikke ind med et løsningsforslag på din opgave. På 17.11 finder du din leverandør ved direkte tildeling, hvor du evaluerer leverandørerne på, hvem der vil være bedst til at løse din opgave ud fra de metoder, værktøjer og sektorindsigt, som de bød ind med på rammeaftalen. Alle vilkår ligger fast, og prisen afregnes efter medgået tid.

Skal du bruge konsulenter inden for systemer og styring eller human resources, kan du ligeledes anvende rammeaftale 17.11 Managementsupport til dette køb.

Delaftaler under

Delaftale 01: Strategi- og organisationsudvikling

​Strategianalyse, strategiudvikling, strategiimplementering, organisationsanalyse/-design, strukturimplementering. →

Delaftale 02: Effektivisering og forretningsprocesser

​Procesanalyse og procesoptimering, udlicitering og Offentlig-Privat samarbejde (OPS). →

Delaftale 03: Analyser / evaluering

Analyser/evalueringer til at belyse, vurdere og forandre den offentlige sektors politik, ydelser og processer →

Sortiment

Brug af aftalen

Hvilke CSR-krav stiller vi

Leverandører

Henter data

Aftaledokumenter

Nedenfor vises kun aftaledokumenter, som ikke kræver log in. Bemærk, at dokumenter med priser først er synlige nedenfor, når du er logget på mit SKI.

  
  
Beskrivelse
Note
  
skjul Kategori : 1. Overblik og brug ‎(3)
17130016-Faktaark,  (7124).pdf17130016-Faktaark, (7124)
Kort aftalebeskrivelse i printvenligt format
08-07-2019
17130016-Vejledning, Kunder (6806).docx17130016-Vejledning, Kunder (6806)
​Vejledning i brug af aftalen.
Praktisk anvendelse af aftalen
01-08-2018
17130016-Vejledning, Skabelon til ændringer (5603).docx17130016-Vejledning, Skabelon til ændringer (5603)
​Vejledning i brug af aftalen.
Ændringsliste til Leveringsaftale
26-09-2016
skjul Kategori : 3. Profylakse og andre dokumenter ‎(2)
17130016-Udbudsbekendtgørelse,  (5485).pdf17130016-Udbudsbekendtgørelse, (5485)
SKIs bekendtgørelse af udbuddet
16-06-2016
17130016-Profylakse, Vejledning (5484).pdf17130016-Profylakse, Vejledning (5484)
​Skabelon eller vejledning til profylaksebekendtgørelse.
16-06-2016

Projekt-/referencegruppe

Hvem kan bruge aftalen?

Henter data

Kontakt SKI

Kom hurtigt i gang
Sortimentsbeskrivelse
Kort opsummering - udbud
Teaser
Hvilke CSR-krav stiller vi
Henter data
Billede
Susanne Hjertholm
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Susanne Hjertholm
Email
sh@ski.dk
Telefon
20 92 95 36​
Billede
Karsten Bo Nielsen
Beskrivelse
Chefkonsulent, Kundeansvarlig
Navn
Karsten Bo Nielsen
Email
kbn@ski.dk
Telefon
22 46 54 60
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00