Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
I drift
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
15. apr. 2016
14. apr. 2020
Ingen

​Med rammeaftalen kan du købe kopi og printløsninger. Det er muligt at købe ind på et bredt sortiment af multifunktionsprintere og printere samt tilbehør og service. Der kan købes software og relevant tilbehør til etablering af follow-me løsninger, betalingssystemer og systemer til administration af kopi- og printenheder.

I aftalen har SKI også haft fokus på maskinernes miljøpåvirkning, og der er i udvælgelsen af leverandører taget Total Cost of Ownership (TCO) betragtninger med i overvejelserne. Det betyder, at det ikke kun er maskinernes anskaffelsespris og kvalitet, som leverandørerne har konkurreret på, men også maskinernes strømforbrug og prisen for udskrivning pr. side, har haft indflydelse på hvilke leverandører, der er blevet vurderet til at være de økonomisk mest fordelagtige.

Aftalen genudbydes ikke, når den udløber den 14. april 2020. Den bliver erstattet af den kommende aftale 50.10 Kopi og print, som forventes at træde i kraft i andet kvartal af 2019.

Delaftaler under

Der er ingen elementer at vise.

Sortiment

Brug af aftalen

Hvilke CSR-krav stiller vi

Leverandører

Henter data

Aftaledokumenter

Nedenfor vises kun aftaledokumenter, som ikke kræver log in. Bemærk, at dokumenter med priser først er synlige nedenfor, når du er logget på mit SKI.

  
  
Beskrivelse
Note
  
Der er ingen elementer at vise i denne visning af dokumentbiblioteket "Aftaledokumenter".

Projekt-/referencegruppe

Hvem kan bruge aftalen?

Henter data

Relateret viden

Kontakt SKI

Kom hurtigt i gang
Sortimentsbeskrivelse
Kort opsummering - udbud
Teaser
Leverandørbeskrivelse
Hvilke CSR-krav stiller vi
Henter data
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00