>

Den nye aftale på SaaS-Cloud (link) trådte i kraft den 30. august, og lige siden har der været fart over feltet. Aftalen var ventet, og i SKI vidste vi, at der skulle være ekstra fokus på implementeringen ude hos både kunder og leverandører.

Derfor startede vi hurtigt op med en række opstartsmøder, hvor vi gav en introduktion til aftalens muligheder, og hvor der var mulighed for at stille spørgsmål. Seks opstartsmøder er allerede afholdt for vores kunder, og der er flere på vej.

Her kan du se de tre mest stillede spørgsmål og svar på opstartsmøderne.

Alle arrangementer har været fuldt booket, og derfor har vi valgt at lave en ny runde opstartsmøder, så du igen har mulighed for at høre om aftalens muligheder og anvendelse.

Følg med i vores arrangementskalender, hvor de næste arrangementer bliver slået op.​ (link)

Her kan du henvende dig, hvis du har spørgsmål til aftalen

Da aftalen stadigvæk er i opstartsfasen, har den naturligvis kapret meget fokus hos kunderne. SKI har fået mange henvendelser på telefon og mail, som vi hele tiden arbejder på at besvare hurtigst muligt.

Hvis du har spørgsmål til aftalen, er du altid velkommen til at kontakte SKI. Du kan med fordel være opmærksom på at tage direkte kontakt til den kontaktperson i SKI, som er knyttet sammen med netop din organisation.

Er du ansat i en kommune, skal du kontakte Tinna Krogh-Andersen på mail: tka@ski.dk eller mobil: 51 17 42 25. Du kan også kontakte Lars Grelck på mail: lgr@ski.dk eller mobil: 23 43 55 75

Arbejder du i staten eller i en region, skal du rette henvendelse til Mette Løvenbalk Thygesen på mail: mlt@ski.dk eller mobil: 20 72 80 62.

Hvis du har spørgsmål generelt til vores aftaler, kan du altid kontakte SKI kundeservice på mail: kundeservice@ski.dk​ eller telefon: 33 42 70 00.