Tilslut dig SKI’s eneste kontorartikelaftale senest 31. oktober 2018

01-10-2018
Vil du fortsat købe kuglepenne, kopipapir og limstifter på en SKI-aftale, når din nuværende indkøbsaftale udløber? Så skal du tilslutte dig 50.55 Kontorartikler senest den 31. oktober 2018. Efter den 30. september 2019 er 50.55 den eneste kontorartikelaftale i SKI.
Er du vant til at købe kontorartikler på en SKI-aftale, så skal du være opmærksom på, at vi fra september 2019 kun har én aftale med kontorvarer. Vores frivillige aftale 05.02 Kontorvarer udløber den 30. september 2019, og den bliver ikke genudbudt.

Frem til og med den 31. oktober 2018 kan du nå at tilslutte din organisation 50.55 Kontorartikler. Aftalen trådte i kraft i november sidste år, og den indeholder et bredere sortiment end tidligere, da aftalen omfatter 2.200 varelinjer: 
Det brede sortiment er en stor fordel. Du kan få det meste af det, der i dagligdagen er nødvendigt inden for kontorartikelområdet​​

”Det brede sortiment er en stor fordel. Du kan få det meste af det, der i dagligdagen er nødvendigt inden for kontorartikelområdet,” siger Susanne Hjertholm, der er kontraktansvarlig i SKI og løbende har dialog med både kunder og leverandører på aftalen, og fortsætter:

”Du kan købe kontorartikler til din kontoradministration fx tavler, konvolutter, sakse, tape og regnemaskiner, kopipapir i mange forskellige kvaliteter både til kopi-, print- og tryksagsopgaver og ikke mindst produkter til undervisningsbrug som fx blyanter og farveblyanter, bogomslag, indbindingsmateriale, eksamenspapirer, skolehæfter, skriveredskaber og tilbehør til tavler og tusser.”

Eniig er meget tilfredse med aftalen

Energiselskabet Eniig har tilsluttet sig SKI’s forpligtende aftale 50.55 Kontorartikler - og det er med stor tilfredshed. Læs her, hvad de selv skriver om kontorartikelaftalen i deres medarbejderblad Diialog.​

Frem til og med den 31. oktober 2018 kan du nå at tilslutte din organisation 50.55 Kontorartikler. ​​

​Du kan stadig nå at tilslutte dig 

Til og med 31. oktober 2018 kan du nå at tilslutte din organisation 50.55 Kontorartikler. Tilslutning sker ved at indsende en underskrevet tilslutningsaftale – ”Tilslutningsaftale for efterfølgende tilslutning” til SKI’s kundeservice på e-mail: kundeservice@ski.dk​. Tilslutningsaftalen findes på vores hjemmeside på aftalesiden 50.55 Kontorartikler under ”Aftaledokumenter”.​

Det er muligt at angive en senere ikrafttrædelsesdato ved tilslutning, så det passer med udløb af de aftaler, du bruger i dag. Tilslutningen til aftalen skal blot ske senest den 31. oktober 2018.

​​​​​​​​

Det kan du købe på 50.55 Kontorartikler

50.55 Kontorartikler er en forpligtende aftale, der trådte i kraft den 1. november 2017. 

Aftalen omfatter ca. 2200 produkter indenfor:
  • Kontorartikler, der anvendes i kontormæssig sammenhæng
  • Papir i ark -  kopipapir i mange forskellige kvaliteter, herunder bl.a. til sort/hvid- og farve print, specialpapir, papir på ruller og kulørt papir
  • Skoleartikler - målrettet skole- og undervisningsbrug. 
Leverandøren er Lyreco Danmark A/S.

Når 50.55 Kontorartikler skal genudbydes i slutningen af 2020 vil vi øge sortimentet, så de mest anvendte kontorartikler fra 05.02 Kontorvarer også bliver omfattet af 50.55 Kontorartikler.

Hvem bruger aftalen i dag?

89 kommuner er tilsluttet aftalen. Staten er automatisk forpligtet til at bruge den, og mere end 50 øvrige kunder har tilsluttet sig, efter aftalen er trådt i kraft.

Kontakt SKI

Susanne Hjertholm
Konsulent, Kontraktansvarlig
T . 20 92 95 36​