3 gode grunde til, at du skal på temamøde om rådgivningsaftaler

10-05-2017
Nu inviterer SKI til temamøde om de to rådgivningsaftaler 17.11 Managementsupport og 02.15 It-rådgivning, der netop er trådt i kraft. Mød Jens og Leon, der giver dig tre gode grunde til, at du skal sætte kryds i kalenderen 1. juni.

1. Kom godt i gang med 02.15 It-rådgivning

”Arrangementet har til formål at hjælpe nuværende brugere af 17.11 Managementsupport til også at komme hurtigt og nemt i gang med at bruge den nye aftale 02.15 It-rådgivning. Mange af vores kunder har gode erfaringer med at bruge aftalen på managementsupport, og den nye aftale baserer sig på samme princip, hvor leverandørerne vælges ved direkte tildeling,” fortæller Jens Hedegaard Madsen, kundepartner i SKI. 


Leon Johansen, it-forretningsudvikler i SKI, supplerer: 

”Det er to gode og let anvendelige aftaler, som har mange snitflader. Derfor ser vi et behov og en mulighed for at bygge bro mellem aftalerne og sætte fokus på, hvordan de supplerer hinanden, og hvornår den ene aftale skal og kan bruges frem for den anden.”

Leon Johansen, it-forretningsudvikler og Jens Hedegaard Madsen, kundepartner fra SKI.
 

2. Bliv skarp på, hvordan de to rådgivningsaftaler supplerer hinanden

”Aftalerne overlapper hinanden, og der vil være flere tilfælde, hvor begge aftaler er relevante at bruge. Valget af aftale afhænger af en vurdering af, hvor tyngden i opgavebeskrivelsen ligger,” siger Leon Johansen og uddyber:

”Det gælder eksempelvis i tilfældet, hvor en organisation skal købe og implementere et nyt it-system. Hvis opgaven primært er en organisatorisk implementering, er det 17.11, der skal bruges, men hvis der er tale om en it-teknisk implementering, så er det 02.15, der dækker opgaven.” 


Jens Hedegaard Madsen tilføjer: 

”Man kan også forestille sig tilfælde, hvor man anvender 17.11 til en organisatorisk foranalyse og derefter 02.15 til it-rådgivning. Der er altså en række gråzoner i forhold til, hvilken aftale kunderne skal bruge. Det afdækker vi på temamødet, så vi sikrer, at kunderne får den bedste konkurrenceudsættelse af deres opgave.”

3. Få tips og tricks og hør andres praktiske erfaringer med de to aftaler

”Dagen vil indeholde en præsentation af de to aftaler, men fokus vil primært være på deltagernes konkrete behov og på, hvordan de kan matches med aftalerne. Derudover vil der være oplæg fra kunder, som fortæller om deres erfaringer med at bruge aftalerne, ligesom vi vil komme med vores tips og tricks til, hvordan man kommer hurtigt i gang med at bruge dem. Der vil også være god tid til videndeling imellem deltagerne,” fortæller Leon Johansen.

”Vi håber at se rigtig mange interesserede til en spændende dag, som helt sikkert vil give deltagerne god indsigt i indkøb af konsulenter og gode råd til anvendelse af de to aftaler,” afslutter Jens Hedegaard Madsen.

 ​

Tid og sted

Temamødet finder sted torsdag den 1. juni 2017 kl. 9:00 - 12:30 i SKI:

Zeppelinerhallen
H. C. Hansens Gade 4
2300 København S

Hvem kan deltage

Temamødet er for koncernindkøbere i staten samt fagkontorer, enheder og personer i ministerier, styrelser og statslige institutioner, der køber, anvender og samarbejder med eksterne konsulenter inden for management- og it-konsulentområdet. 

Arrangementet er også relevant for store kommuner og større halvoffentlige virksomheder.

Kontakt SKI

Jens Hedegaard Madsen
Kundepartner, Kundeansvarlig
T . 40 55 38 63
Leon Johansen
It-forretningsudvikler
T . 40 60 70 50​