Den nye aftale på kopi og print forventes at træde i kraft den 1. september 2023.
Aftalen tilbyder et bredt udvalg af relevante produkter inden for kopi og print, der dækker administrative standardbehov. Der medfølger serviceaftaler på langt de fleste af maskinerne, og derudover er der også mulighed for at tilkøbe tilbehør og relevant software.
For at du kan blive klædt godt på til at bruge aftalen, afholder vi et opstartsmøde online på Teams.
På mødet kommer vi bl.a rundt om:
- Baggrund for aftalen og aftalens opbygning
- Aftalens sortiment
- Praktisk brug af aftalen.
Hvem kan bruge aftalen?
Aftalen er en fællesoffentlig aftale, hvilket betyder, at ministerier, styrelser, statslige institutioner og FGU’er er forpligtet til at benytte aftalen via statens indkøbscirkulære. Aftalen er desuden en fælleskommunal og forpligtende for de kommuner og øvrige institutioner, som har tilsluttet sig rammeaftalen forud for udbudstidspunktet.
Læs mere om den kommende aftale.