Vis aftale
Type
Status
Anvendes af
Frivillig aftale
Udbud
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse
15. maj. 2017

Status: Det nye udbudsmateriale er nu tilgængeligt i ETHICS

Efter at have fremsendt meddelelse om prækvalifikation til ansøgerne den 12. januar 2017, er SKI blevet gjort opmærksom på, at der er to uoverensstemmelser mellem udbudsbekendtgørelsen og udbudsbetingelserne.

SKI har derfor valgt at annullere det igangværende udbud 03.13 Møbler og genudbyder den nu som et offentligt udbud.

Aftalen bliver nu genudbudt som et offentligt udbud

SKI har offentliggjort den nye udbudsbekendtgørelse på 03.13 Møbler. Det betyder, at potentielle leverandører nu kan tilmelde sig og få adgang til udbudsmaterialet.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud.

Du kan se udbudsmaterialet og afgive tilbud via SKI’s elektroniske udbudssystem ETHICS. Du får adgang til ETHICS ved at klikke her.

Tilbudsfristen er den 6. marts 2017 kl. 13.00

Om aftalen

Den kommende frivillige aftale er et genudbud af den nuværende aftale på området og omfatter levering af møbler til administrative arbejdspladser, kantiner, plejeinstitutioner, skoler og daginstitutioner.

Sortimentet fordeler sig på fem delaftaler:

  • Delaftale 1: Kontormøbler, som omfatter indkøb arbejdsborde, mødeborde, kontorstole, mødestole, reoler, bordskærme, gulvskærme, whiteboardtavler, glastavler, opslagstavler og arbejdslamper.
  • Delaftale 2: Kantine- og loungemøbler, som omfatter indkøb kantineborde, udendørsborde, gavlborde, barborde, sofaborde, kantinestole, udendørsstole, barstole, loungestole, loungesofaer, bordlampe, gulvlampe og pendler.
  • Delaftale 3: Plejemøbler, som omfatter indkøb spiseborde, sofaborde, spisestuestole, hvilestole, ventestole, sofaer, reoler, bordlamper, gulvlamper og pendler 
  • Delaftale 4: Daginstitutionsmøbler, som omfatter indkøb børneborde, pusleborde, serveringsborde, borde/bænke, børnestole, voksenstole, reoler, garderober, og belysning.
  • Delaftale 5: Undervisningsmøbler, som omfatter indkøb elevborde, gruppearbejdsborde, læreborde, elevstole, sofaer, puf, reoler, gulvskærme, whiteboardtavler, glastavler oplagstavler, belysning, garderobe, scenekasse, trappe, og siddepuder.

Det bliver muligt at handle ind på aftalen med både direkte tildeling efter en kaskademodel og ved miniudbud.

Fokus på et bredt sortiment

Rammeaftalen bliver udviklet i samarbejde med en gruppe faglige specialister herunder indkøbere, en arkitekt, en indretningsarkitekt og en bygningskonstruktør. De vil alle være med til at sikre, at den kommende aftale bl.a. lever op til ønsket om et bredt sortiment, der passer til kundernes behov.

UDBUDSKALENDER
4. november 2016Offentliggørelse prækvalifikation
27. januar 2017Offentliggørelse af udbudsmateriale
6. marts 2017 kl. 13.00Tilbudsfrist
15. maj 2017Forventet ikrafttrædelse
Kort opsummering - udbud
Teaser
Billede
Serap Gökce
Beskrivelse
Udbudskonsulent, Udbudsansvarlig
Navn
Serap Gökce
Email
seg@ski.dk
Telefon
51 51 96 60
Billede
Peter Oppenlænder Madsen
Beskrivelse
Konsulent, Kontraktansvarlig
Navn
Peter Oppenlænder Madsen
Email
pom@ski.dk
Telefon
22 79 21 68
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00