Vis aftale
Type
Status
Anvendelse
Frivillig aftale
Udbud
Alle SKI-abonnenter
Trådt i kraft
Udløbsdato
Forlængelse

Status: Vi er fortsat i gang med at vurdere de indkomne tilbud

Vi arbejder fortsat med at vurdere de indkomne tilbud som vi har modtaget fra de prækvalificerede leverandører i forbindelse med tilbudsrunden.

SKI vil gøre det muligt for SKI’s kunder at få adgang til udbudsmaterialet i sin endelige form. Dermed har kunder mulighed for at påbegynde de indledende forberedelser, til at kunne benytte aftalen, når den træder i kraft. Materialet vil blive gjort tilgængeligt indenfor et par uger via siden her.

Kunder kan få adgang til relevant udbudsmateriale på aftalen her

Udbudsmaterialet ligger nu tilgængeligt her på siden, og du kan som kunde allerede nu orientere dig i aftalens muligheder og evt. starte så småt op med udfyldelse af bilag med fx opgavebeskrivelse og lignende. Det tilrådes dog at læse bilag B grundigt, inden dette arbejde påbegyndes.

Materialet foreligger som udgangspunkt i sin endelige form, som SKI forventer det vil blive offentliggjort, når aftalen idriftsættes. Skulle der komme justeringer, vil vi gøre specifikt opmærksom på, hvor dette sker. 

Vær opmærksom på, at aftalen ikke kan anvendes, før den officielle ikrafttrædelsesdato, og det vil heller ikke være muligt at afprøve udsøgning af produkter, tilbudsgivere eller lignende fra SKI’s værktøjer inden da. Vi forventer fortsat dette sker inden udgangen af maj måned.

Du finder materialet i en zip-fil her.

Hvis du har spørgsmål til materialet, vil vi så vidt muligt svare herpå. Henvendelse kan ske til:

Lars Grelck, lgr@ski.dk,  23 43 55 75

Leon Johansen, lkj@ski.dk, 40 60 70 50

Mette Løvenbalk Thygesen, mlt@ski.dk, 20 72 80 62

Rikke Eistrøm Rahimic, rer@ski.dk, 22 85 01 32

Britta Sørensen, brs@ski.dk, 51 51 61 34


80 ansøgere blev prækvalificeret

I forbindelse med prækvalifikationsrunden på 02.18 It-løsninger og -projekter har SKI modtaget 104 ansøgninger heriblandt otte konsortier.

SKI har prækvalificeret følgende 80 ansøgere, der er blevet opfordret til at afgive tilbud (listet i alfabetisk rækkefølge):
 
Prækvalificerede leverandører i alfabetisk rækkefølge
Accenture A/Sitslearning A/S
Accobat A/SJ.H. Schultz Information A/S
aety (Konsortiet Aety, Arbit, Bar-Tech, Nine Circle & Integrator)Key2Know A/S
AHOC A/S (Konsortiet AHOC-CONVISION)KMD A/S
Arcanic A/SKnowledge Cube A/S
AROSII A/SKPMG P/S
Assemble A/SKPS Consulting A/S
Atea A/SLogimatic Solutions A/S
Atkins Danmark A/SMax Manus A/S
Atos IT Solutions and Services A/SMentorix/Miranda (Konsortium)
BALIDEA Consulting and Programming S.LMicrosoft Danmark ApS
Berú ApSMiracle A/S
Cambio Healthcare Systems A/SMoment A/S
Capgemini Sogeti Danmark A/SNetcompany IT and business consulting A/S
cBrain A/SNine A/S
CGI Danmark A/SNNIT A/S
Commentor A/SNobly ApS
Consit A/SNTI  A/S
DXC Scandihealth A/S 
Numeric ApS
Datagruppen Multimed A/SOmada A/S
Delegate A/SOrbicon A/S
Deloitte Statsautoriseret RevisionspartnerselskabPentia A/S
Ditmer A/SPeoplenet A/S
Dwarf a/sPeytz & Co
DXC Technology Danmark A/SPricewaterhouseCoopers Statsautoriseret Revisionspartnerselskab
Edora A/SProActive A/S
EG A/SProgressive A/S
Eksponent ApsQualiware ApS
Elbek & Vejrup A/SScott/Tiger A/S
EUROPEAN DYNAMICS (Konsortium)Septima P/S (Leder Konsortiet Septima P/S og Magenta ApS)
FO-konsulenterne, (Konsortium) Sonlinc A/S
Formpipe Software A/SSweco Danmark A/S
Fujitsu A/SSYSCO AS (Norge)
Globeteam A/SSystematic A/S
IBM Danmark ApSTieto Denmark A/S
Inspari A/STIMEmSYSTEM ApS
INVIXO-VENZO (Konsortium)Umano & it-r (Konsortium)
IQVIA Partners A/S (tidligere Rehfeld Partners A/S)Viking Software ApS (konsortium)
IT Relation A/SVision Management A/S
itelligence A/SVisma Consulting A/S

 

Vedr. prækvalificering af Atea: Læs mere om Kammeradvokatens analyse og vurderingen af Ateas self cleaning-dokumentation her.

Om den kommende aftale

Den kommende aftale har et meget bredt sortiment, idet der kan tilbydes software, timebaserede ydelser til udvikling og vedligehold mv. Afgrænsningen ligger alene i, at det tilbudte funktionelt og indholdsmæssigt skal ligge indenfor rammerne af de offentlige referencemodeller FORM og STORM og indenfor de af SKI definerede teknologiområder. 

Aftalen indeholder ikke delaftaler, men sortimentet bliver kategoriseret i flere dimensioner og der bliver etableret enkle muligheder for filtrering, som gør det nemt for kunderne at finde frem til det, de har brug for.

Udbuddet er tilrettelagt med henblik på at sikre et bredt felt af leverandører og herunder at sikre, at der både kommer mindre mere specialiserede virksomheder og større systemleverandører med på aftalen.

SKI har bestræbt sig på at sikre, at aftalen og de bilag, som kunder og leverandører skal bruge ved anskaffelsen, i kompleksitet og omfang er tilpasset til også at være relevante ved mindre anskaffelser.

Kunder på aftalen kan købe ind via direkte tildeling eller ved miniudbud, alt efter det konkrete behov. 
Direkte tildeling anvendes, når kunderne kender deres præcise behov, og behovet kan dækkes af det sortiment, der er prissat på aftalen. Miniudbud anvendes, når der er behov for at få et løsningsforslag fra leverandøren. 

Ved miniudbud er det både muligt at gennemføre projekter efter en vandfaldsmodel og efter en agil udviklingsmodel.

Det bliver også muligt at anskaffe vedligeholdelse enten i kombination med et projekt eller uden anskaffelse af ny funktionalitet.


UDBUDSKALENDER
August 2016Udbud opstart
17. august 2017Udbudsbekendtgørelse
31. maj 2018Offentliggørelse af udbudsmateriale
29. juni 2018 kl. 13.00Anmodningsfrist
September 2018Offentliggørelse prækvalifikation
26. oktober 2018 kl. 13.00Tilbudsfrist
Primo april 2019Tildeling
Ultimo maj 2019Forventet ikrafttrædelse
Kort opsummering - udbud
Teaser

Kontakt SKI

Billede
Britta Sørensen
Beskrivelse
Udbudskonsulent, Udbudsansvarlig
Navn
Britta Sørensen
Email
brs@ski.dk
Telefon
51 51 61 34
Billede
Kundeservice
Beskrivelse
Kundeservice
Navn
Kundeservice
Email
kundeservice@ski.dk
Telefon
33 42 70 00