Arrangementer

  • 25oktober
    Tema-møde om indkøb af it - Nørresundby
    Tid: kl. 09:00 - 12:30
    By: Nørresundby
    Målgruppe: Forsyningsvirksomheder

    Tema-møde om indkøb af it - Nørresundby

    Kan SKI's it-aftaler gøre dit arbejde nemmere?

    Det kan du få svar på, når vi sætter fokus på, hvordan du får mest ud af at arbejde med SKI’s it-aftaler -  både de nuværende og kommende aftaler.

    Du får indsigt i, hvad du kan bruge de forskellige aftaler til, og hvordan de kan bidrage til at effektivisere dit it-indkøb.


    Vi kommer også ind på, hvornår du skal afholde miniudbud, og hvordan du griber det an, samt hvornår du kan købe direkte fra en enkelt leverandør. 

    Kort sagt, får du overblik og styr på, hvordan du får mest ud af it-aftalerne i forhold til dit arbejde.


    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 25. oktober 2017 kl. 9.00 - 13.00

    Aalborg Kommune

    Stigsborg Brygge 5

    9400 Nørresundby

    Tilmeld dig her​


    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 19. oktober kl. 12.00.

     

    Hvem kan deltage

    Temamødet henvender sig til indkøbere og it-medarbejdere, der arbejder med indkøb af it-ydelser og -produkter.

    Du er velkommen til at sende invitationen videre til relevante kollegaer og enheder i din organisation.

    Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig individuelt.​

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Forsyningsvirksomheder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    25. oktober
    Tid:
    kl. 09:00 - 12:30
    Adresse:
    Aalborg Kommune
    9400 Nørresundby
  • 26oktober
    Workshop: Tildeling på aftale 02.08 Tele og data - København
    Tid: kl. 12:30 - 14:30
    By: København S
    Målgruppe: Alle kunder

    Workshop: Tildeling på aftale 02.08 Tele og data - København

    Skal du tildele på aftale 02.08 Tele og data, og er du i tvivl om, hvordan du griber det an?

    Så kom til workshop, hvor vi gennemgår pricipperne for tildeling på aftalen, og du får mulighed for at arbejde hands-on med tildelingsværktøjerne. Du får selvfølgelig også mulighed for at stille spørgsmål. På workshoppen deltager Benjamin Salamon, der er SKI's eksterne rådgiver på teleområdet.


    Hvem kan deltage

    Workshoppen henvender sig primært til dig, der skal tildele på aftale 02.08 Tele og data. 


    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 26. oktober 2017 kl. 12.30 - 14.30

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig her. ​


    Sidste frist for tilmelding er fredag den 20. oktober kl. 12.00. 


    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Workshop
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    26. oktober
    Tid:
    kl. 12:30 - 14:30
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 03november
    Workshop: Tildeling på aftale 02.08 Tele og data - Middelfart
    Tid: kl. 09:30 - 11:30
    By: Middelfart
    Målgruppe: Alle kunder

    Workshop: Tildeling på aftale 02.08 Tele og data - Middelfart

     

    Skal du tildele på aftale 02.08 Tele og data, og er du i tvivl om, hvordan du skal gribe det an?

    Så kom til workshop, hvor vi gennemgår pricipperne for tildeling på aftalen, og du får mulighed for at arbejde hands-on med tildelingsværktøjerne. Du får selvfølgelig også mulighed for at stille spørgsmål.

    På workshoppen deltager Benjamin Salamon, der er SKI's eksterne rådgiver på teleområdet.


    Hvem kan deltage

    Workshoppen henvender sig primært til dig, der skal tildele på aftale 02.08 Tele og data. 


    Tid, sted og tilmelding

    Fredag den 3. november 2017 kl. 9.30 - 11.30

    Comwell Middelfart

    Karensmindevej 3

    5500 Middelfart


    Tilmeld dig her.​


    Sidste frist for tilmelding er mandag den 30. oktober kl. 12.00.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Workshop
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    03. november
    Tid:
    kl. 09:30 - 11:30
    Adresse:
    Comwell Middelfart
    5500 Middelfart
  • 06november
    Erfa-møde Fødevarer (50.90) - Sorø
    Tid: kl. 09:30 - 13:00
    By: Sorø
    Målgruppe: Kommuner

    Erfa-møde Fødevarer (50.90) - Sorø

    Vi vil gerne have dine input og høre, hvordan du synes det går med aftalen.

    Det er tid til et erfa-møde på 50.90 Fødevarer, og vi håber, at du har lyst til at komme og bidrage med dine input.
    Erfa-mødet er et dialogmøde, hvor du mulighed for at dele dine erfaringer med aftalen både med kollegaer, Hørkram og med os i SKI. Så kan vi sammen identificere de områder, hvor det er muligt at optimere sortimentet og kontraktstyringen på aftalen, og aktivt arbejde for at gøre det bedre fremover til gavn for alle brugere. 

    På mødet vil vi komme ind på nogle af de spørgsmål vi møder, og arbejder med, i dagligdagen. 


    Program

    09.30 Morgenmad

    09.45 Drift af aftalen:

               - Restholdbarhed  

               - Sæsonvarer

               - Skaffevarer på aftalen

               - Tilgang af nye varer

               - Tilslutning af øvrige kommunale enheder 

    10:30 Indlæg af specialist i frugt og grønt Tommy Rønnow, Hørkram

    11:00 Åben dialog

    12.00 Frokost

    13.00 Tak for i dag​


    Tid, sted og tilmelding

    Mandag den 6. november 2017 kl. 9.30 - 13.00

    Hørkram Foodservice A/S

    Centervej 1

    4180 Sorø

     

    Tilmeld dig her​

    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 31. oktober 2017



    Hvem kan deltage

    Mødet er for medarbejdere hos de kunder, som har tilsluttet sig 50.90 Fødevarer og som ønsker at bidrage med input, så Hørkram og SKI kan optimere kontraktstyringen fremover.

    Målgruppen for mødet er derfor primært dig, som til daglig bruger aftalen eller har ansvaret for aftalen i din organisation.


    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål til erfa-mødet er du velkommen til at kontakte mig på telefon eller mail.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Erfa-møde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    06. november
    Tid:
    kl. 09:30 - 13:00
    Adresse:
    Hørkram Foodservice A/S
    4180 Sorø
  • 07november
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler
    Tid: kl. 09:00 - 12:30
    By: Middelfart
    Målgruppe: Kommuner

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler

    Kom med, når vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.

    Du kan blive klogere på nedenstående aftaler, der alle er åbne for tilslutning eller åbner i løbet af kort tid. 

    Bleer (50.96)

    Byggevarer (50.61)

    Elevatorservice (50.75)

    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, og du får mulighed for dialog med udbudskonsulenterne og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.

    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger fra andre kommuner.


    Du kan altid se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.​


    Program

    Kl. 09.00 Morgenmad

    Kl. 09.30 Bleer (50.96) v/udbudskonsulent Henrik Østergaard 

    Kl. 10.30 Byggevarer (50.61) v/konsulent Preben Svenstrup

    Kl. 11.30 Elevatorservice (50.75) v/juniorkonsulent Christoffer Bangild 

    Kl. 12.30 Tak for i dag


    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 7. november 2017 kl. 09.00 - 12.30

    Hotel Kongebrogaarden

    Kongebrovej 63

    5500 Middelfart


    Tilmeld dig her.​


    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 2. november 2017 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. Har du kollegaer, der ikke har modtaget en invitaiton, er du er meget velkommen til at videresende denne invitation til dem. Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig selv.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    07. november
    Tid:
    kl. 09:00 - 12:30
    Adresse:
    Hotel Kongebrogaarden
    5500 Middelfart
  • 07november
    Opstartsmøde 50.90 Fødevarer - Hørning
    Tid: kl. 09:30 - 14:00
    By: Hørning
    Målgruppe: Kommuner

    Opstartsmøde 50.90 Fødevarer - Hørning

    SKI afholder opstartsmøde på den forpligtende aftale 50.90 Fødevarer. 

    På opstartsmødet bliver du klædt på til at bruge aftalen i din organisation og får indsigt i, hvad du skal være opmærksom på, når du efterfølgende implementerer aftalen.  

     

    Derudover får du mulighed for at.:

    • høre mere om, hvad du kan købe på aftalen

    • blive introduceret til materialer, der kan hjælpe dig med implementeringen

    • ​videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 

    Mødet afholdes hos Hørkram, der er leverandør på aftalen. De vil give en kort introduktion til deres virksomhed og fortælle om, hvordan de implementerer aftalen hos dem. Der vil også være mulighed for at få en snak med Hørkram efterfølgende.


    Program

    09.30 Morgenmad og velkomst

    09.45 Præsentation af 50.90 Fødevarer v/SKI

              Drift af aftalen, herunder:

              - restholdbarhed

              - sæsonvarer

              - skaffevarer

              - tilgang af nye varer

              - tilslutning af øvrige kommunale enheder 

    10.15 Præsentation af 50.90 Fødevarer v/Hørkram

    10.30 Indlæg af specialist i frugt og grønt Tommy Rønnow, Hørkram

    11.00 Rundvisning på Hørkram inkl. lager

    12.30 Frokost

    13.00 Afslutning og eventuelle spørgsmål

    14.00 Tak for i dag


    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 7. november 2017

    Hørkram Foodservice A/S

    Torshøjvej 59,
    8362 Hørning

    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 1. november kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Mødet er for medarbejdere hos de kunder, som netop nu er ved at implementere 50.90 Fødevarer.


    Målgruppen for mødet er derfor primært dig, som til daglig bruger aftalen eller har ansvaret for aftalen i din organisation.


    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål til erfa-mødet er du velkommen til at kontakte mig på telefon eller mail.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Opstartsmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    07. november
    Tid:
    kl. 09:30 - 14:00
    Adresse:
    Hørning
    8362 Hørning
  • 08november
    Erfa-møde Fødevarer (50.90) - Hørning
    Tid: kl. 09:30 - 13:00
    By: Hørning
    Målgruppe: Kommuner

    Erfa-møde Fødevarer (50.90) - Hørning

    Vi vil gerne have dine input og høre, hvordan du synes det går med aftalen.

    Det er tid til et erfa-møde på 50.90 Fødevarer, og vi håber, at du har lyst til at komme og bidrage med dine input.

    Erfa-mødet er et dialogmøde, hvor du mulighed for at dele dine erfaringer med aftalen både med kollegaer, Hørkram og med os i SKI. Så kan vi sammen identificere de områder, hvor det er muligt at optimere sortimentet og kontraktstyringen på aftalen, og aktivt arbejde for at gøre det bedre fremover til gavn for alle brugere. 

    På mødet vil vi komme ind på nogle af de spørgsmål vi møder, og arbejder med, i dagligdagen. 


    Program

    09.30 Morgenmad

    09.45 Drift af aftalen:

               - restholdbarhed  

               - sæsonvarer

               - skaffevarer på aftalen

               - tilgang af nye varer

               - tilslutning af øvrige kommunale enheder 

    10:30 Indlæg af specialist i frugt og grønt, Tommy Rønnow, Hørkram

    11:00 Åben dialog

    12.00 Frokost

    13.00 Tak for i dag


    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 8. november 2017 kl. 9.30 - 13.00

    Hørkram Foodservice A/S

    Torshøjvej 59

    Hørning
     

    Tilmeld dig her​

    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 2. november 2017.


    Hvem kan deltage

    Mødet er for medarbejdere hos de kunder, som har tilsluttet sig 50.90 Fødevarer og som ønsker at bidrage med input, så Hørkram og SKI kan optimere kontraktstyringen fremover.

    Målgruppen for mødet er derfor primært dig, som til daglig bruger aftalen eller har ansvaret for aftalen i din organisation.


    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål til erfa-mødet er du velkommen til at kontakte mig på telefon eller mail.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Erfa-møde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    08. november
    Tid:
    kl. 09:30 - 13:00
    Adresse:
    Hørkram Foodservice A/S
    8362 Hørning
  • 14november
    Temamøde om fødevarer og storkøkkenudstyr - Horsens
    Tid: kl. 13:00 - 15:30
    By: Horsens
    Målgruppe: Forsyningsvirksomheder, Selvejende institutioner, Staten

    Temamøde om fødevarer og storkøkkenudstyr - Horsens

    Kom og hør, hvordan din institution, ved hjælp af SKI’s aftaler, kan effektivisere indkøbet af fødevarer og storkøkkenudstyr.

    På temamødet får du gode råd til, hvordan I på din arbejdsplads bedst kan opnå besparelser og effektiviseringer på indkøb af fødevarer, fødevareemballage og engangsartikler samt service og storkøkkenudstyr.  

    Derudover stiller vi skarpt på:

    • Hvordan I kan leve op til de lovgivningsmæssige krav omkring fødevaresikkerhed
    • Hvordan markedssituationen og leveringssikkerheden ser ud, både på konventionel og økologisk frugt og grønt - nu og i fremtiden
    • Hvad I kan forvente og kræve af restholdbarhed på fødevarer
    • Hvilke indkøbsmuligheder SKI’s rammeaftaler tilbyder, og hvordan du nemt kan købe ind

    Når du har deltaget på temamødet, ved du, hvordan du kan købe ind på aftalerne, og du er i stand til at hjælpe kollegaer med at bruge aftalerne.

    Program

    Kl. 13.00  Velkomst og sandwich 
    Kl. 13.10  Præsentation af SKI's aftale 09.01 Fødevarer, herunder indkøb på aftalen
    Kl. 13.40  Drift af aftalen, herunder:
                     - sæsonvarer og skaffevarer
                     - tilgang af nye varer
                     - restholdbarhed - hvad kan du forvente?
                     - statistik og fremdrift på aftalen
                     - plan for opdateringer af e-katalog og webshop
                     - driftsstatus på ski.dk
                     - konvertering fra nuværende til ny aftale
    Kl. 13.55  Præsentation af SKI's aftale 10.02 Storkøkkenudstyr, herunder indkøb på aftalen
    Kl. 14.00  Frugt og grønt - fra jord til bord v/forretningsudvikler Jan Kristensen
    Kl. 14.45  Rundvisning på Danish Crown
    Kl. 15.30  Afslutning og tak for i dag

    Tid, sted og tilmelding

    Tirsdag den 14. november 2017 kl. 13.00 - 15.30
    Danish Crown
    Østbirkvej 2
    8700 Horsens

      
    Sidste frist for tilmelding er tirsdag den 7. november kl. 12.00. 

    Hvem kan deltage

    Opstartsmødet henvender sig primært til disponenter, som i deres daglige arbejde har behov for at købe fødevarer. Indkøbskontoret og andre dele af organisationen, som også køber fødevarer ind til organisationen, er naturligvis også velkomne til at deltage på mødet. Hvis du ikke selv indkøber fødevarer, er du meget velkommen til at sende invitationen videre til relevante personer i din organisation.

    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte kundeansvarlig Hanne Laumann på telefon 61 55 62 11 eller mail hla@ski.dk eller kontraktansvarlig Rikke Eistrøm Rahimic på telefon 22 85 01 31 eller mail rer@ski.dk

    ​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Forsyningsvirksomheder, Selvejende institutioner, Staten
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    14. november
    Tid:
    kl. 13:00 - 15:30
    Adresse:
    Danish Crown, Østbirkvej 2
    8700 Horsens
  • 16november
    Kommunalt netværksmøde - Kolding
    Tid: kl. 09:15 - 15:00
    By: Kolding
    Målgruppe: Kommuner

    Kommunalt netværksmøde - Kolding

    Vi sætter fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet.

    På november måneds kommunale netværksmøder sætter vi fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet, men der bliver naturligvis også tid til at netværke og få inspiration fra de andre deltagere, samt få en status på aktuelle aftaler og leverandørudfordringer.

     

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 16. november 2017 kl. 09.15 - 15.00

    Kolding Kommune 

    By- og Udviklingsforvaltningen

    Nytorv 11

    6000 Kolding


    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 17. november 2017 kl. 12.00.

    Hvem kan deltage

    Netværksmødet er målrettet medarbejdere i kommunale indkøbsorganisationer.


    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Markedschef Mickey Abben Johansen på e-mail: maj@ski.dk eller telefon: 40 23 41 17 eller kundeansvarlig Tinna Krogh-Andersen på e-mail: tka@ski.dk eller telefon: 51 17 42 25.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Netværksmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    16. november
    Tid:
    kl. 09:15 - 15:00
    Adresse:
    Kolding Kommune
    6000 Kolding
  • 23november
    Kommunalt netværksmøde - København
    Tid: kl. 09:15 - 15:00
    By: København S
    Målgruppe: Kommuner

    Kommunalt netværksmøde - København

    Vi sætter fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet.

     november måneds kommunale netværksmøder sætter vi fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet, men der bliver naturligvis også tid til at netværke og få inspiration fra de andre deltagere, samt få en status på aktuelle aftaler og leverandørudfordringer.

       

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 23. november 2017 kl. 09.15 - 15.00

    SKI 

    Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Mødet er fuldt booket, men du kan tilmelde dig ventelisten. Så får du besked senest dagen før mødet, hvis der bliver plads.​

    Tilmeld dig venteliste her

    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 17. november 2017 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Netværksmødet er målrettet medarbejdere i kommunale indkøbsorganisationer.


    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Markedschef Mickey Abben Johansen på e-mail: maj@ski.dk eller telefon: 40 23 41 17 eller kundeansvarlig Tinna Krogh-Andersen på e-mail: tka@ski.dk eller telefon: 51 17 42 25

    ​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Netværksmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    23. november
    Tid:
    kl. 09:15 - 15:00
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 30november
    Kommunalt netværksmøde - Aalborg
    Tid: kl. 09:15 - 15:00
    By: Nørresundby
    Målgruppe: Kommuner

    Kommunalt netværksmøde - Aalborg

    Vi sætter fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet.

     

    På november måneds kommunale netværksmøder sætter vi fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet, men der bliver naturligvis også tid til at netværke og få inspiration fra de andre deltagere, samt få en status på aktuelle aftaler og leverandørudfordringer.

       

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 30. november 2017 kl. 09.15 - 15.00

    Aalborg Kommune
    Stigsborg Brygge
    9400 Nørresundby


    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 17. november 2017 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Netværksmødet er målrettet medarbejdere i kommunale indkøbsorganisationer.


    Spørgsmål


    Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Markedschef Mickey Abben Johansen på e-mail: maj@ski.dk eller telefon: 40 23 41 17 eller kundeansvarlig Tinna Krogh-Andersen på e-mail: tka@ski.dk eller telefon: 51 17 42 25.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Netværksmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    30. november
    Tid:
    kl. 09:15 - 15:00
    Adresse:
    Aalborg Kommune
    9400 Nørresundby
  • 23januar
    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - København
    Tid: kl. 09:00 - 15:00
    By: København V
    Målgruppe: Alle kunder

    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - København

    Reservér datoen, når vi igen i 2018 inviterer til Årsdage for offentligt indkøb. 

    Du kan glæde dig til inspirerende indlæg og ny viden, samt muligheden for at netværke og videndele med kollegaer fra kommunerne, staten og regionerne på Årsdage for offentligt indkøb 2018. 

    I løbet af efteråret vil vi løfte sløret for indhold og program, så hold øje med ski.dk.​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Konference
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    23. januar
    Tid:
    kl. 09:00 - 15:00
    Adresse:
    DGI-byen
    1704 København V
  • 25januar
    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - Aarhus
    Tid: kl. 09:00 - 15:00
    By: Aarhus C
    Målgruppe: Alle kunder

    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - Aarhus

    Reservér datoen, når vi igen i 2018 inviterer til Årsdage for offentligt indkøb. 

    Du kan glæde dig til inspirerende indlæg og ny viden, samt muligheden for at netværke og videndele med kollegaer fra kommunerne, staten og regionerne på Årsdage for offentligt indkøb 2018. 

    I løbet af efteråret vil vi løfte sløret for indhold og program, så hold øje med ski.dk.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Konference
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    25. januar
    Tid:
    kl. 09:00 - 15:00
    Adresse:
    Radisson Blu Scandinavia Hotel
    8000 Aarhus C

Kontakt SKI

Henrik Hjorth Hansen
Chefkonsulent
T . 25 32 85 53