Arrangementer

  • 27september
    Opstartsmøde på kontorartikler - Kolding
    Tid: kl. 10:00 - 12:30
    By: Kolding
    Målgruppe: Kommuner

    Opstartsmøde på kontorartikler - Kolding

    Kom godt i gang med den nye aftale på kontorartikler

    For at hjælpe dig godt i gang med at bruge den nye forpligtende aftale på kontorartikler, holder vi et opstartsmøde i samarbejde med Lyreco, der er leverandør på aftalen.

    På opstartsmødet bliver du klædt på til at implementere aftalen i din organisation og får indsigt i, hvad du skal være opmærksom på, når du skal bruge aftalen.  

    Derudover får du mulighed for at:

    • ​høre mere om, hvad du kan købe på aftalen

    • ​blive introduceret til materialer, der kan hjælpe dig med implementeringen

    • ​videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 
    Lyreco vil give en kort introduktion til deres virksomhed og fortælle om, hvordan de implementerer aftalen internt. Der vil også være mulighed for at få en snak med Lyreco efterfølgende.

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 27. september 2017 kl. 10.00 - 12.30

    Brandrupdam Sports- og Mødecenter

    Brandrupskovvej 110

    6000 kolding

    Tilmeld dig her. 

    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 21.september kl. 12.00. 
     

    Hvem kan deltage

    Opstartsmødet henvender sig til medarbejdere på indkøbskontoret og disponenter, der har behov for at købe kontorartikler.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Opstartsmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    27. september
    Tid:
    kl. 10:00 - 12:30
    Adresse:
    Brandrupdam Sports- og Mødecenter
    6000 Kolding
  • 28september
    Opstartsmøde på Kontorartikler - Roskilde
    Tid: kl. 10:00 - 13:30
    By: Roskilde
    Målgruppe: Kommuner

    Opstartsmøde på Kontorartikler - Roskilde

    Kom godt i gang med den nye aftale på kontorartikler

    For at hjælpe dig godt i gang med at bruge den nye forpligtende aftale på kontorartikler, holder vi et opstartsmøde i samarbejde med Lyreco, der er leverandør på aftalen.

    På opstartsmødet bliver du klædt på til at implementere aftalen i din organisation og får indsigt i, hvad du skal være opmærksom på, når du skal bruge aftalen.  

    Derudover får du mulighed for at:

    • ​høre mere om, hvad du kan købe på aftalen

    • ​blive introduceret til materialer, der kan hjælpe dig med implementeringen

    • ​videndele og sparre med kollegaer fra andre organisationer 


    Lyreco vil give en kort introduktion til deres virksomhed og fortælle om, hvordan de implementerer aftalen internt. Der vil også være mulighed for at få en snak med Lyreco efterfølgende.


    Program



    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 28. september 2017 kl. 10.00 - 13.30

    Lyreco

    Lykkegårdsvej 10

    4000 Roskilde

    Tilmeld dig her.​

     

    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 21.september kl. 12.00. 


    Hvem kan deltage

    Opstartsmødet henvender sig til medarbejdere på indkøbskontoret og disponenter, der har behov for at købe kontorartikler.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Opstartsmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    28. september
    Tid:
    kl. 10:00 - 13:30
    Adresse:
    Lyreco
    4000 Roskilde
  • 04oktober
    Tema-møde om indkøb af it - Middelfart
    Tid: kl. 09:00 - 13:00
    By: Middelfart
    Målgruppe: Forsyningsvirksomheder

    Tema-møde om indkøb af it - Middelfart

    Kan SKI's it-aftaler gøre dit arbejde nemmere?

    Det kan du få svar på, når vi sætter fokus på, hvordan du får mest ud af at arbejde med SKI’s it-aftaler - både de nuværende og kommende aftaler.

    Du får indsigt i, hvad du kan bruge de forskellige aftaler til, og hvordan de kan bidrage til at effektivisere dit it-indkøb.

    Vi kommer også ind på, hvornår du skal afholde miniudbud, og hvordan du griber det an, samt hvornår du kan købe direkte fra en enkelt leverandør. 

    Kort sagt, får du overblik og styr på, hvordan du får mest ud af it-aftalerne i forhold til dit arbejde.


    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 4. oktober 2017 kl. 9.00 - 13.00

    Hotel Kongebrogården

    Kongebrovej 63

    5500 Middelfart

    Tilmeld dig her​


    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 28. september 2017 kl. 12.00.


    Program



    Hvem kan deltage

    Temamødet henvender sig til it-medarbejdere, der arbejder med indkøb af it-ydelser og -produkter.

    ​​​​​​​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Forsyningsvirksomheder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    04. oktober
    Tid:
    kl. 09:00 - 13:00
    Adresse:
    Hotel Kongebrogården
    5500 Middelfart
  • 05oktober
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - København
    Tid: kl. 11:30 - 15:00
    By: København S
    Målgruppe: Kommuner

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - København

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.

    Du kan blive klogere på aftalerne: 

    • Bleer (50.96)

    • Byggevarer (50.61)

    • ​Elevatorservice (50.75)

    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, og du får mulighed for dialog med udbudskonsulenterne og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.

    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger fra andre kommuner.


    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.​

      

    Program

    11.30 - 12.00 Frokostsandwich 

    12.00 - 13.00 Bleer (50.96)

    13.00 - 14.00 Byggevarer (50.61)

    14.00 - 15.00 Elevatorservice (50.75)


    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 5. oktober 2017 kl. 11.30 - 15.00

    SKI, Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København

    Tilmeld dig her.


    Sidste frist for tilmelding er fredag den 29. september 2017 kl. 12.00. 


    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. 

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    05. oktober
    Tid:
    kl. 11:30 - 15:00
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 05oktober
    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - Skype
    Tid: kl. 12:00 - 15:00
    By:
    Målgruppe: Kommuner

    Få overblik over kommende forpligtende aftaler - Skype

    Vi stiller skarpt på tre kommende forpligtende aftaler, og hvad du kan forvente af dem.

    Du kan blive klogere på aftalerne: 

    Bleer (50.96)

    Byggevarer (50.61)

    ​Elevatorservice (50.75)


    Som deltager får du et godt overblik over de tre udbud, og du får mulighed for dialog med udbudskonsulenterne og for at få uddybet eventuelle tvivlsspørgsmål.

    Der vil selvfølgelig også være tid til at videndele og netværke med kolleger fra andre kommuner.


    Du kan se den aktuelle status på udbuddene på ski.dk/udbud.​​


    Program

    12.00 - 13.00 Bleer (50.96)

     

    13.00 - 14.00 Byggevarer (50.61)


    14.00 - 15.00 Elevatorservice (50.75)


    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 5. oktober 2017 kl. 12.00 - 15.00

    Via Skype


    Sidste frist for tilmelding er fredag den 29. september 2017 kl. 12.00. 


    Hvem kan deltage

    Mødet henvender sig til medarbejdere i kommunale indkøbsafdelinger. ​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Orienteringmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    05. oktober
    Tid:
    kl. 12:00 - 15:00
    Adresse:
    Skype
    0000
  • 25oktober
    Tema-møde om indkøb af it - Nørresundby
    Tid: kl. 09:00 - 12:30
    By: Nørresundby
    Målgruppe: Forsyningsvirksomheder

    Tema-møde om indkøb af it - Nørresundby

    Kan SKI's it-aftaler gøre dit arbejde nemmere?

    Det kan du få svar på, når vi sætter fokus på, hvordan du får mest ud af at arbejde med SKI’s it-aftaler -  både de nuværende og kommende aftaler.

    Du får indsigt i, hvad du kan bruge de forskellige aftaler til, og hvordan de kan bidrage til at effektivisere dit it-indkøb.


    Vi kommer også ind på, hvornår du skal afholde miniudbud, og hvordan du griber det an, samt hvornår du kan købe direkte fra en enkelt leverandør. 

    Kort sagt, får du overblik og styr på, hvordan du får mest ud af it-aftalerne i forhold til dit arbejde.


    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Onsdag den 25. oktober 2017 kl. 9.00 - 13.00

    Aalborg Kommune

    Stigsborg Brygge 5

    9400 Nørresundby

    Tilmeld dig her​


    Sidste frist for tilmelding er torsdag den 19. oktober kl. 12.00.

     

    Hvem kan deltage

    Temamødet henvender sig til indkøbere og it-medarbejdere, der arbejder med indkøb af it-ydelser og -produkter.

    Du er velkommen til at sende invitationen videre til relevante kollegaer og enheder i din organisation.

    Vær opmærksom på, at hver deltager skal tilmelde sig individuelt.​

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Temadag
    Målgruppe:
    Forsyningsvirksomheder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    25. oktober
    Tid:
    kl. 09:00 - 12:30
    Adresse:
    Aalborg Kommune
    9400 Nørresundby
  • 16november
    Kommunalt netværksmøde - Kolding
    Tid: kl. 09:15 - 15:00
    By: Kolding
    Målgruppe: Kommuner

    Kommunalt netværksmøde - Kolding

    Vi sætter fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet.

    På november måneds kommunale netværksmøder sætter vi fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet, men der bliver naturligvis også tid til at netværke og få inspiration fra de andre deltagere, samt få en status på aktuelle aftaler og leverandørudfordringer.

     

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 16. november 2017 kl. 09.15 - 15.00

    Kolding Kommune 

    By- og Udviklingsforvaltningen

    Nytorv 11

    6000 Kolding


    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 17. november 2017 kl. 12.00.

    Hvem kan deltage

    Netværksmødet er målrettet medarbejdere i kommunale indkøbsorganisationer.


    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Markedschef Mickey Abben Johansen på e-mail: maj@ski.dk eller telefon: 40 23 41 17 eller kundeansvarlig Tinna Krogh-Andersen på e-mail: tka@ski.dk eller telefon: 51 17 42 25.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Netværksmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    16. november
    Tid:
    kl. 09:15 - 15:00
    Adresse:
    Kolding Kommune
    6000 Kolding
  • 23november
    Kommunalt netværksmøde - København
    Tid: kl. 09:15 - 15:00
    By: København S
    Målgruppe: Kommuner

    Kommunalt netværksmøde - København

    Vi sætter fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet.

     november måneds kommunale netværksmøder sætter vi fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet, men der bliver naturligvis også tid til at netværke og få inspiration fra de andre deltagere, samt få en status på aktuelle aftaler og leverandørudfordringer.

       

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 23. november 2017 kl. 09.15 - 15.00

    SKI 

    Zeppelinerhallen

    H. C. Hansens Gade 4

    2300 København S


    Tilmeld dig her

    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 17. november 2017 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Netværksmødet er målrettet medarbejdere i kommunale indkøbsorganisationer.


    Spørgsmål

    Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Markedschef Mickey Abben Johansen på e-mail: maj@ski.dk eller telefon: 40 23 41 17 eller kundeansvarlig Tinna Krogh-Andersen på e-mail: tka@ski.dk eller telefon: 51 17 42 25

    ​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Netværksmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    23. november
    Tid:
    kl. 09:15 - 15:00
    Adresse:
    SKI, Zeppelinerhallen
    2300 København S
  • 30november
    Kommunalt netværksmøde - Aalborg
    Tid: kl. 09:15 - 15:00
    By: Nørresundby
    Målgruppe: Kommuner

    Kommunalt netværksmøde - Aalborg

    Vi sætter fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet.

     

    På november måneds kommunale netværksmøder sætter vi fokus på indkøbsdatasamarbejdet og de første resultater af samarbejdet, men der bliver naturligvis også tid til at netværke og få inspiration fra de andre deltagere, samt få en status på aktuelle aftaler og leverandørudfordringer.

       

    Program




    Tid, sted og tilmelding

    Torsdag den 30. november 2017 kl. 09.15 - 15.00

    Aalborg Kommune
    Stigsborg Brygge
    9400 Nørresundby


    Sidste frist for tilmelding er onsdag den 17. november 2017 kl. 12.00.


    Hvem kan deltage

    Netværksmødet er målrettet medarbejdere i kommunale indkøbsorganisationer.


    Spørgsmål


    Hvis du har spørgsmål er du velkommen til at kontakte Markedschef Mickey Abben Johansen på e-mail: maj@ski.dk eller telefon: 40 23 41 17 eller kundeansvarlig Tinna Krogh-Andersen på e-mail: tka@ski.dk eller telefon: 51 17 42 25.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Netværksmøde
    Målgruppe:
    Kommuner
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    30. november
    Tid:
    kl. 09:15 - 15:00
    Adresse:
    Aalborg Kommune
    9400 Nørresundby
  • 23januar
    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - København
    Tid: kl. 09:00 - 15:00
    By: København V
    Målgruppe: Alle kunder

    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - København

    Reservér datoen, når vi igen i 2018 inviterer til Årsdage for offentligt indkøb. 

    Du kan glæde dig til inspirerende indlæg og ny viden, samt muligheden for at netværke og videndele med kollegaer fra kommunerne, staten og regionerne på Årsdage for offentligt indkøb 2018. 

    I løbet af efteråret vil vi løfte sløret for indhold og program, så hold øje med ski.dk.​​

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Konference
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    23. januar
    Tid:
    kl. 09:00 - 15:00
    Adresse:
    DGI-byen
    1704 København V
  • 25januar
    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - Aarhus
    Tid: kl. 09:00 - 15:00
    By: Aarhus C
    Målgruppe: Alle kunder

    Årsdage for offentligt indkøb 2018 - Aarhus

    Reservér datoen, når vi igen i 2018 inviterer til Årsdage for offentligt indkøb. 

    Du kan glæde dig til inspirerende indlæg og ny viden, samt muligheden for at netværke og videndele med kollegaer fra kommunerne, staten og regionerne på Årsdage for offentligt indkøb 2018. 

    I løbet af efteråret vil vi løfte sløret for indhold og program, så hold øje med ski.dk.

    Hvad

    Arrangementsstype:
    Konference
    Målgruppe:
    Alle kunder
    Deltagerpris:
    0

    Hvor

    Dato:
    25. januar
    Tid:
    kl. 09:00 - 15:00
    Adresse:
    Radisson Blu Scandinavia Hotel
    8000 Aarhus C

Kontakt SKI

Maria Brøchner Tødt
Udbudskonsulent
T . 20 70 53 06